You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przyszłość i rozwój sieci STEEM. VIDEO + TEKST

in #polish6 years ago

Ma to jednak swoje wady - google nie lubi powtarzalności, lubi unikatowe treści a więc wpis, który pojawi się na głodniwiedzy jest traktowany jako wtórny ponieważ pojawił się również na steemit, busy - stronach o większym rankingu niż domena głodni wiedzy. Przez to taki blog ma większy problem z pozycjonowaniem.

Na razie ciężko mi ocenić, czy Google gorzej traktuje domenę glodniwiedzy.pl ze względu na fakt duplikowania treści. Jest trochę za wcześnie. Mam wrażenie, że wszystko jest ok. Powoli rosną nam wejścia z wyników wyszukiwania, artykuły pojawiają się w Google Now, wszystko wygląda na razie normalnie.

Wydaje mi się, że fakt, że na wszystkich frontach, oprócz Głodnych Wiedzy, pojawia się link do domeny powinno trochę poprawić sytuację. Mamy także dodatkowe narzędzia jak sitemapy i podobne rzeczy, które upraszczają botom Google indeksowanie witryny. W dłuższej perspektywie sam jestem ciekaw jak będzie to wpływało na pozycję domeny, ale jestem dobrej myśli ;)

Sort:  

Mówiłem to na podstawie mojej wiedzy, ale prawda jest taka że nawet profesjonaliści nie wiedzą do końca jak to wszystko działa w google.

Prawdą jest, że Google penalizuje domeny na których pojawiają się duplikaty, ale czy z punktu widzenia algorytmu Google pierwotną treścią będzie artykuł na Głodnych Wiedzy, czy na Steemit, gdzie w treści jest link do Głodnych Wiedzy?

Na to pytanie oczywiście sam nie znam odpowiedzi, ale mam nadzieję, że zgodnie z logiką będzie to ta pierwsza opcja ;)

Z tego co mi wiadomo, mogę się mylić. Algorytm google przypisuje pierwotność domenie o wyższych wskaźnikach, co w tej chwili i podejrzewam zawsze będzie wskazywało steemit jako źródło pierwotne. No chyba że zajdą poważniejsze zmiany w algorytmie.

Albo domena glodniwiedzy.pl zyska na tyle dużo "zaufania" w oczach algorytmu Google, że przeskoczy steemit.com ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59077.53
ETH 2518.13
USDT 1.00
SBD 2.48