Podsumowanie sezonu Steem Monsters + przyszłość projektu moim okiem

in #polish5 years ago



Przedmowa

Witajcie drodzy Steemianie, sezon piąty już za nami. Czas uzbrajać się w nowe karty, nowe strategie i ruszać do bitwy!

Sezon piąty zakończyłem na rankingu Silver I z 1609 punktami. Za pozycję w lidze otrzymałem 30 kart. Poniżej przedstawiam Wam moje nagrody:


sm.png

Niestety w lotto nie wygrałem, ale zawsze jedna legenda do przodu (Lord Arianthus). Zobaczymy jak mi pójdzie w tym sezonie :)

Ostatnie dni sezonu były dla mnie fascynujące. Dlaczego? Kompletnie zmieniły moje podejście do gry. Dzięki turniejom @pkocjan i @jacekw podchwyciłem parę strategii...które w ostateczności zawiodły. Gdy teraz patrzę na moje stare zespoły, które układałem...ręce opadają. Łucznik na pierwsze bo ma dużo życia i obrażeń, później jakiś medyk a na koniec wszyscy do walki wręcz. No właśnie...to tylko pokazuje jak bardzo nie potrafiłem grać w Steem Monsters...

Przez parę ostatnich dni wiele osób tłumaczyło mi podstawowe zagrywki, ustawienia zespołu, na co trzeba uważać i wiele innych przydatnych informacji. Z tego miejsca chciałbym serdecznie podziękować całej polskiej społeczności SM w mniejszym bądź większym stopniu za rady, które od Was otrzymałem. W szczególności chciałbym podziękować @jacekw, @pkocjan, @mys, @fervi oraz @imperfect-one za miłą atmosferę oraz chęć nauczenia mnie grania w Steem Monsters :)

Co do @steemmonsters uważam, że jako zespół robią na prawdę dobrą robotę. Dodają co raz to nowe karty, pomagają w organizowaniu turniejów a przede wszystkim nie są zamknięci na społeczność. To właśnie dzięki temu tak dobrze gra się w Steem Monsters. Może to jest klucz do sukcesu?

Do zobaczenia w szóstym sezonie!

Sort:  

Ale to szybko leci, już 6 sezon rozgrywek!

Leci i nie ma zamiaru przestać :D

Moj pierwszy sezon😀

Posted using Partiko Android

Życzę powodzenia w dalszej walce!

Posted using Partiko Android

Sezon nr 6 z tego co widzę będzie bardziej wymagający. Zwiększona mana w walkach i wrost liczby nowych '' dobrych'' graczy będzie nas kosztowała trochę nerwów :D Szkoda mi tylko mocno zredukowanej ilości kart w wyzwaniu dziennym.

Nie tylko wyzwania niestety ucierpiały. Zostały również mocno obcięte nagrody za ligę :(

Posted using Partiko Android

No tak dokladnie, zobaczymy jakie bedą tego efekty.

Gratulacje!

Twój post został opublikowany w dzisiejszym wydaniu Codziennika.

Jeśli chcesz wziąć udział w cotygodniowym konkursie Codziennika, odpowiedz Tak pod tym komentarzem, a Twój post weźmie udział w losowaniu płynnych środków Codziennika z całego tygodnia.

Pozdrawiam
@baro89

Tak, dziękuję za wyróżnienie

Posted using Partiko Android

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Nervi from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29