Pora na małą aktualizacje, Art Maho as 8 hokage

in #polish5 years ago (edited)

8 wersja1.12.png
Po praktykach zawodowych miałem nieciekawą sytuacje z ocenami, bo zostało ostatnie 7 dni do wystawienia ocen, a ja miałem 2 zagrożenia. Które wymagały więcej niż jednej oceny do poprawy, więc trochę się uczyłem i nie miałem czasu na rysowanie (a poza tym jestem leniem =_=).
W każdym razie sytuacja opanowana teraz mam w planach trochę porysować więcej i z bananem na twarzy i niecierpliwością oczekuję na nadanie mojej przesyłki aka nowego tableta. Ostatecznie zdecydowałem się na zamówienie tableta "GAOMON PD1560".

No niestety sprzedawca jeszcze nawet nie widział że cokolwiek zamówiłem, no ale liczę że do końca miesiąca będę się mógł już nim cieszyć.


Mój nowy rysunek to Maho(całkiem lubię tą postać ^^) z 'Steins;Gate 0' w czapce hokage z serii 'Naruto', za samym pomysłem nie stoi żadna ciekawa historia, po prostu tak taguje moje posty na stronie z obrazkami z anime.
ps. Nie przepadam za cell shadingiem, o wiele łatwiej jest wszystko wy-smużyć.

Szkic:
szkic.png
Kolory:
kolor.png
Więcej detali:
poprawki.png
Finish:
8 wersja1.11.png

Druga wersja (szkic):
wer2.png

Sort:  

Ale każdy wie, że następnym hokage będzie Konohamaru :|

Nie w tej części internetu ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63851.10
ETH 3059.36
USDT 1.00
SBD 3.85