Mój steemit w najbliższym miesiącu

in #polish5 years ago (edited)

now.png
Witam każdego kto tu zajrzał, ostatnio moje posty na steemit są jak moje rysunki, rzadkie. Sprawa wygląda tak że przez majówkę pracowałem na logistyce w sklepie budowlanym, a po majówce zaczęły mi się praktyki w dużej fabryce, więc wracam do domu zmęczony jak nigdy. W końcu 8 godzin pracy to nie 5 godzin lekcyjnych do których przyzwyczaiła mnie moja szkoła.

W każdym razie wracam na tyle zmęczony że nie jestem w stanie myśleć o wstawaniu z łóżka, a co dopiero włączeniu komputera i rysowaniu. Dlatego w najbliższym czasie posty będą pojawiały się równie rzadko co teraz. Raz na 2 tygodnie, jak będą dobre wiatry to co tydzień.

-///-

Moim pierwszym "skończonym" rysunkiem który zrobiłem prawie 2 lata temu po zakupieniu tableta był ten fanart katariny. Poza była odrysowana od starego splash artu katy, mimo to byłem całkiem dumny z tego. I chociaż osobiście nie przepadam za tym bohaterem, to mój brat prosił mnie żebym to zrobił więc w sumie można to nazwać też moją 1 komisją.
Ostatnio podczas przeglądania moich backupów znalazłem pliki tego arta i trochę go podrasowałem.

mój 1 art:
old.png
Połowa drogi przy przerabianiu:
midway.png
Nowa wersja:
now.png

Nie zmieniłem wiele, tak naprawdę dodałem tylko oświetlenie i trochę wyrównałem paski na brzuchu.
Podsumowując, przynajmniej przez miesiąc będzie na moim profilu/blogu prawie martwo. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89