You are viewing a single comment's thread from:

RE: Blockchain, kryptowaluty, mój blog i ja - #pl-publikacje.

in #polish6 years ago

@grecki-bazar-ewy i dobrze wybrałaś ewa, bo tutaj jesteś doceniana i robisz świetną robotę, a jak sama mówisz poza steemitem o to ciężko, zaczynając od zera.

ja też lubię gawędzić i już w wieku 5 lat, kiedy napisałam swoje pierwsze opowiadanie, przyszło mi do głowy, że chciałabym napisać książkę. To jeszcze się nie wydarzyło (kto wie co będzie kiedyś...) ale marzyłam od dłuższego czasu o napisaniu bloga. chcąc nie chcąc, powiedzmy niechcący wpadłam na instagrama i po jakimś czasie zauważyłam,że jestem dość dobra w tym co robię i moje posty wzbudzają zainteresowanie, tak jak potrawy które robię, nie tylko wśród użytkowników sieci ale i znajomych. niestety, o czym finalnie przekonałam się ostatnio, instagram, jak i facebook wymagają naprawdę ogromnej inwestycji czasu ze względu na ich algorytm. długo tam byłam, bo 2 lata i podobało mi się, ale koniec końców nie mam czasu życia układać pod instagram, a tak to niestety wyglądało. komentowanie i lajkowanie dziesiątek postów codziennie, bo inaczej nie zostaniesz zauwążony...uważam że to krzywdzące, więc koniec końców opuściłam tą platformę na korzyść steemita.

akurat w tym czasie rozważałam założenie własnej strony internetowej, i steemit pojawił się we właściwym czasie :) lubię tą platformę za decentralizację, to, że jest oparta na blockchainie i dzięki temu można zarabiać na swoim wkładzie pracy, oraz to, że można swoją działalność dostosować do swojego stylu życia bez straty. plus fakt, że wszyscy razem dbamy o jakość platformy, i tyle wsparcia widać między steemianami:)

też podoba mi się to, że nie tolerowane są tu plagiaty oraz głupkowatej i niskiej treści posty. większość platform zaczęła dobrze, a skończyła słabo przez armię dzieci zakładających konta zbyt wcześnie ora gamerów, przykład - nk i teraz facebook, tak oblężony dodatkowo marketingiem...

sobrze, że wynaleziono steemit. a razem go konkretnie rozwiniemy :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64550.89
ETH 3156.32
USDT 1.00
SBD 4.30