Kanał Janusza Zagórskiego (NTV) zablokowany

in #polish6 years ago (edited)


Oficjalnym powodem blokady (pierwsze ostrzeżenie) był zapis rozmowy z J. Ziębą z 2014r.

https://pl.network/ strona do przeglądania polskich tagów.

Sort:  

Mendy powinno się wykastrować. Kanał jest bardzo ciekawie prowadzony (NTV)

Oglądam od wielu lat.

Ja jakieś parę miesięcy trafiłem przez kanał Tradera21 od tamtej pory lubię kanał, szczególności jak Janusz tłumaczy z takim opanowaniem i spokojem...

Ja podobnie jak Ty, też trafiłem na ten kanał od Tradera. Bardzo lubiłem oglądać/słuchać jego rozmowy z p.Januszem.

Barany dobrze się strzyże gdy są tępe. Jednostki świadome są niepożądane.

Nie raz ten kanał jak i WRealu24 były pod ostrzałem. Kanały mają reputacje teoretyków spiskowych, oszołomów, szarlatanów i niosących nieprawdziwe informacje. Sam oglądam owe kanały, ale wielu ludzi jest podburzanych do tych stacji YouTubowych i zgłaszają masowo.

To bardzo dobry kanał od wielu lat. Przypisuje mu się jakieś ekstremizmy, ale to niesprawiedliwe, wszystko tam mają naprawdę pozytywne i patriotyczne i nie widzę żadnych ekstremizmów.
YT nie jest jedynym medium obecnie i warto by się rozprzestrzenili również na inne media (np. Steemit).

Niestety tutaj (steemit) także, poziom 90% twórców i ich ambicji jest niskich lotów, więc nawet najlepszej jakości treści nie wiele zmienią ponieważ debil nie jest w stanie działać we własnym interesie powyżej poziomu fizjologii i prostych przyjemności.

To dopiero początek...

Co za czasy ze za szerzenie prawdy której nie ma w tv jesteś banowany,bo jesteś nie wygodny.....

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29