Autorskie tapety do pobrania - Adi Nowak

in #polish5 years ago (edited)

TAPETY.png


Cześć.

Możecie tego nie wiedzieć, ale jestem wielkim fanem poznańskiego rapera (jeżeli można go w ogóle tak nazwać) Adiego Nowaka. Jego ksywka pochodzi od jego imienia i nazwiska, gdzie Adi pochodzi od imienia Adrian, a Nowak to jego nazwisko.
Kocham jego twórczość szczególnie za jej unikalność. Przynajmniej na polskiej scenie. Na innych scenach są twórcy którymi zapewne inspiruje się Adrian, ale to nie jest pewne. Tak, czy inaczej zapraszam do zapoznania się z jego twórczością oraz do ewentualnego zakupienia jego nowej płyty.

Najnowsza płyta Adiego:
https://asfaltrecords.lnk.to/AdiNowakKosh


Z racji wydania jego nowej płyty postanowiłem stworzyć tapetę na komputer oraz telefon. Mam nadzieję, że docenicie moją pracę i zostawicie upvote oraz komentarz z propozycją stworzenie następnej tapety.



Tapeta na komputer:


COMPUTER.png


Do pobrania tutaj:
https://imgur.com/gallery/JvuLHcT

Tapeta na telefon:
SMARTPHONE.png

Do pobrania tutaj:
https://imgur.com/gallery/hJ20HjR

Wielkie podziękowania dla użytkowników @mys @fervi @witkowskipawel za pomoc w doborze serwisu do hostowania zdjęć.

Dzięki także dla @saunter za pomoc.


Dzięki za przeczytanie. Miłego dnia 😃

Koniec.png

Sort:  

Również słucham Adiego, piona! :D

Piona!
Moim zdaniem najlepszy twórca muzyczny w Polsce. Szczególnie cenię go za jego teksty z nawiązaniami (słowo do słowa) na przykład:
Do ubioru nie przykłada Wagi, no fakt - trochę waży Lecz daj jej z pół roku Jest kompletna z kompleksami I bez komplementów dupy Bez drugiej połówki też, bo Przecież wie, że sama jest drugą i pierwszą
Świetność moim zdaniem :D. Ja zostawiam follow'a bo wiem, że słuchacz takiego wybitnego twórcy zawsze sobą coś reprezentuje.
Pozdrawiam ;D

Za wiele nie pomogłem, ale dziękuję za pamięć :D

Zawsze to coś. Głupio mi nie uwzględnić kogoś kto mi chociaż w małym stopniu pomógł.

Ten post został podbity przez użytkownika @mmmmkkkk311 i jego program #perpetuummobile. Z jego inicjatywy zostało przydzielone opiekunom Tag'ów po 10 SBD na wspieranie dobrych treści na platformie #steemit, ja dostałem na wspieranie Tagu #pl-muzyka.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70597.89
ETH 3559.60
USDT 1.00
SBD 4.77