Edge of the Sand - czyli dureń z dobrym serduszkiem.

in #polish7 years ago

Siemanko,

od kilku dni, w których to intensywnie myślałem jak ruszyć i jak zacząć zbierać fundusze. Kilka dni intensywnych rozmów z rodziną, znajomymi oraz wieloma innymi osobami, które mój pomysł zainteresował i mam dla Was (tych, co oczywiście to interesuje) informację: wraz z rodziną i bliskimi mi osobami zebraliśmy ponad $10.000 niezbędnych do wybudowania szkoły w Port Barton, Palawnie, moim nowym domu.
Jestem podjarany jak młody. W końcu zrobiłem coś, co tak naprawdę ma jakiekolwiek znaczenie. W końcu nie pomyślałem w pierwszej kolejności o sobie. W końcu, w końcu, w końcu.
Ustaliłem z miejscowymi rzemieślnikami, że budowę najlepiej będzie rozpocząć w nowym roku, ze względu na najmniejszą ilość opadów, co przekłada się na łatwość i prędkość budowy.

Szczerze powiedziawszy, zawsze byłem cynicznie nastawiony do takich akcji, aczkolwiek po pewnym czasie zauważyłem, że cynik to nikt inny jak łajdak, który perfidnie postrzega świat takim, jaki jest, a nie takim, jaki być powinien. Stąd moje mocne postanowienie poprawy. Od dziś dnia, mam zamiar postrzegać Świat w zupełnie innych perspektywach, Filipińskich perspektywach. Życie jest naprawdę zajebiście proste, jeżeli nie chcemy go sobie sami utrudniać.

Usiądź na kamieniu i zastanów się chłopczyku/dziewczynko, co w życiu liczy się dla Ciebie najbardziej. Nie schodź jeszcze z tego kamienia i zastanów się, co sprawia Ci największą przyjemność. SIEDŹ. Co powoduj, że uśmiechasz się...

12317558_578776555607730_41298767_n.jpg

Sort:  

Super sprawa, w tym roku byłem na Filipinach i na pewno tam wrócę. Palawana nie zwiedziłem, zapraszasz na szejk z buko? :D Swoją drogą będzie jakaś relacja z budowy, vlog itp?

Sądzę, że coś wymyślę odnośnie relacjonowania postępów prac! A jeżeli chodzi o zaproszenie na Palawan, to moje drzwi stoją otworem.

W takim razie czekam na więcej info!
Filipiny są super, przyjaźni ludzie, piękne miejsca, dobre jedzenie (chociaż chyba każda kuchnia jest lepsza niż angielska :P) i piękne dziewczyny ;)
Zazdroszczę i życzę powodzenia.

Co do jedzenia głośno bym dywagował. Nie przepadam za lokalnym jedzeniem, ale na szczęście mają ryby, owoce i warzywa!

W Uk za to mają fish and chips z octem xD
Lokalne jedzenie na Filipinach było super, ale już słodycze były bardzo kiepskiej jakości. Mimo wszystko odżywiam się zdrowo więc ryby, ryż, owoce i warzywa to rarytas dla mojego organizmu ;)

Wielki szacunek! Czyli można powiedzieć, że Steemit zmieniło życie twoje i dzieciaków z okolicy?

To raczej dzieciaki i Filipiny zmieniły moje życie. A jeżeli pytasz skąd fundusze to w 99% pochodzą one od rodziny.

Nie mówię, że Steemit dał ci te wszystkie środki, ale w jakiś sposób nie zmienił twojego podejścia do tematu pomocy?

Nie. Wszystko zawdzięczam tutejszym ludziom. Steemit dało mi możliwość wyrzucenia tego z siebie do ludzi, którzy myślą podobnie do mnie.

Nic tylko pogratulować, zarówno idei jak i zebraniu funduszy.

Looks like paradise!

it not only looks like one. it really is!

Pieknie! Zazdroszczę! Tak pozytywnie. Ide szukac kamienia...

Dzięki za miłe słowa!

Trzymam kciuki :)

BEAUTIFUL LOCATION

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63478.09
ETH 3067.28
USDT 1.00
SBD 3.81