Witam ....Cześć... W tym nowym 2019 roku.

in #polish5 years ago (edited)

Zaczynamy nowy rozdział a dokładnie 365 dni ,i jesteśmy starsi o następny rok .

W tym roku spędzaliśmy sami we dwoje . Nawet nasze dzieci i wnukowie spędzali w gronie znajomych .

Resized_20181231_222420.jpeg

Sylwester w tym roku to był dla mnie wieczny , miałam tyle czasu do rozmyślania co bym chciała poprawić w moim życiu .

PRACA

Pracuję w zakładzie 18 lat i już jestem przyzwyczajona chociaż nie jest łatwo i atmosfera nie ta ,ale da się wytrzymać .

Jak będzie okazja to na pewno zmienię .

MIESZKANIE

Mieszkam w budownictwie komunalnym nowy budynek ,wybudowany w 2012 roku , mamy jeden duży pokój ,kuchnia spiżarnia, łazienka ,może będzie okazja na większe czemu nie....marzę o salonie i 2 pokojach .

ROZWAŻNE WYDAWANIE KASY

Przez kilka lat walczę z tym problemem , że nie umiem wydawać kasy kupuję czasami rzeczy nie potrzebne i zdaję sobie sprawy , że w to miejsce bym mogła kupić coś pożyteczniejszego myślę o jedzeniu <chociaż > jedzenia też się marnuje a w szczególności jak nie patrzymy na datę ważności . Najgorsze to są te promocje co kuszą ludzi jak ( szatan ).

Wchodzisz do marketu po jedną rzecz a wychodzisz z czterema .

POPRAWA CHARAKTERU SWOJEGO I MĘŻA

Życie nie jest usłane różami wiem coś na ten temat walczyłam 23 lata z moim mężem alkoholikiem i nigdy go nie opuściłam .Charakter miał zawzięty on twierdził , że ja byłam chora i on przeze mnie pije . A mieliśmy z początku małżeństwa ciężkie czasy praca na zlecenia , na tymczasowo wszystkiego dorabialiśmy się jak wielu z was sami nikt nam nie pomógł . Teraz mam spokój był na odwyku i przez te 6 lat które minęły jest ok ale została w nim złość przestał palić od roku czasu zmienił się o 360 stopni jak by ktoś się kilka lat temu założył że mój Jacek tak się zmieni NIGDY PRZENIGDY bym nie uwierzyła .

Teraz o mnie ja mam nawyk przeklinania to mnie dręczy a najbardziej w pracy. Niema takiego dnia żebym się nie denerwowała mam prace operatora maszyny i jestem odpowiedzialna za produkcje z mojej maszyny a następnie stanowiska jakim jest owijanie i spakowanie do kartona świec .Jest praca odpowiedzialna ale ludzie mają to gdzieś a zwłaszcza ukraińcy.

POSTY NA STEEMIT

Zakładając konto na steemit byłam zadowolona pomyślałam sprawdzę się w postach takich co lubię robić .

Pierwsze posty byłam zadowolona były lajki i nie tylko ale szło mi coraz gorzej ,szczerze mówiąc byłam zielona do końca nie wiedziałam o co tu chodzi a na kompie to wogulę byłam # zielona # Poznałam tu trochę fajnych ludzi i cieszę się z tego bardzo. Myślę że w tym roku będzie trochę inaczej nie będzie ubywać tylko przybywać .

Chciałabym podziękować kilku osobom a mianowicie że mnie tak cieplutko przyjęło do grona znajomych i ciepłe słowa w komentarzach .

@julietlucy
@bezimiennyy
@grecki-bazar-ewy
@shogunma
@theadelina
@thermomania
@kalikalejawp
@czcibor360
@pkocjan
@wadera
@toola22eu
@michalx2008x
@malina1979
@rqub
@wmproductions
@vojtex
@marekkaminski

Dziękuję wam bardzo kochani jeszcze raz z całego serducha.........:)

MARZENIE

Wyjechać na wycieczkę kilkudniową z mężem .Tylko jest problem mój jak ma gdzieś spać to jest chory.

Tak samo jest z urlopem nigdy nie nocujemy nigdzie a jak już to u rodziny i to góra dwie noce .

A najlepiej by siedział w domu przy laptopie .

MagazinePic-01-2.3.001-bigpicture_01_3[1].jpg

Kończąc podsumowanie moich postanowień na 2019 rok dziękuję , że mogę być z wami tu i teraz i na następny rok .

Pozdrawiam !!!

@mariaaneta1971

tel.samsung J5

Sort:  

Bardzo mi miło za umieszczenie mnie w zestawieniu. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia.

This post contained some typos in its mentions that have been corrected in less than a day. Thank you for your quick edit !

If you found this comment useful, consider upvoting it to help keep this bot running. You can see a list of all available commands by replying with !help.

Dzięki za poprawienie mnie co do @bezimiennyy i @theadelina obiecuje że się poprawie ....

Pozdrawiam!!!

Powodzenia w realizacji :)

Życzę powodzenia w dążeniu do swych marzeń @mariaaneta1971 ❤️

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66761.99
ETH 3256.83
USDT 1.00
SBD 4.27