Jest wyzwanie dla Wszystkich!

in #polish6 years ago (edited)

Tak, tak... Jest Energia :)
sun.jpg
Jestem po lekturze ’Lekarstwo na depresje’ i tak mnie energia roznosi że musze się tym podzielic’. Mianowicie, nie chce umniejszać problemu depresji jakotakiej, bo to jest okropna choroba, sama się kiedyś o ten ’wysysacz życia’ otarłam ale dzięki Opatrzności boskiej tego już nie doświadcze! A sposób na depresje jest prostszy niż Nam się wydaje.

Wychodzi na to że aktywność fizyczna jest lekarswem na całe depresyjne zło w połączeniu z suplementacją Omega3. Nie zamierzam się rozpisywać, ale po skończonej lekturze już dziobnęłam (znaczy się zjadłam całą makrele; ups, bo mój organizm samoistnie domaga się Omega3) a potem profilaktycznie poszłam do ogródka (Boże, mróz będzie jutro jak tralala, bo aż po nosie szczypało) i tak sobie popajacowałam, co do ścisłości wykonałam 150 pajaców, nie ma że zaczynam od jutra.

Dzisiaj i tyle. Według autora ćwiczenia są najefektywniejszym sposobem walki z depresją, wyniki kliniczne to potwierdzają, podoba mi się również jego stwerdzenie że jeśli kiedykolwiek ktoś wymyśliłby pigułke zawierającą to co dają ćwiczenia to bez wątpienia byłaby to najdroższa pigułka. Kochani ale Wy się nie martwcie Wy to możecie mieć za totalne free tylko ruszcie dupke z kanapki i zacznijcie działać. Czas na CUD...Czas unieść dupke ;)

sun1.jpg

I aby było śmieszniej potem wpadł mi dosłownie w moje niecierpiące czekania rączki- ten! a nie inny wywiad z Ewą Chodakowską...

Sami sobie przeczytajcie...Jest moc :)
https://deluxe.trojmiasto.pl/Ewa-Chodakowska-trzeba-stawiac-sobie-realne-cele-n78386.html

Prosze pominąć ten wątek że wiosna to dobry moment na start. Dla osób ktre mają chociażby troszeczke ryzyka depresyjnego ten jessienny czas jest najlepszym czasem na to aby ćwiczyć jakby nie było jutra i jakby od tego zależało Twoje życie. Bo TAK OD CIEBIE ZALEżY!!!
Dlatego Kochani ćwiczymy i to pełną parą.

sun2.jpg

Buziaki od tej co Kocha od dzisiaj Chodakowską jeszcze bardziej, ale zostane przy bieganiu no może raz śturne killera ;)
Buziale od Gosiulki :)

Sort:  

Moc z nami !

Niech bedzie z Nami :)
Co zamerzasz robic'? Podja'les' wyzwanie poprzez komentarz...Hahahaha... Nie s'wiadom konsekwencji... CZAS NA CUD....

To się wkopałem.. Ale podejmuje wyzwanie! Czekaj na mojego kolejnego posta, chyba że zamarznę podczas biegania. :D
Niech moc będzie z nami!

Tylko na zdrowie wyjdzie :) Bedziesz zdrowszy :) Nie zamarzniesz jak be'dziesz biegal..

Gratuluję odkrycia :-)

💪💪💪

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64106.00
ETH 3129.71
USDT 1.00
SBD 4.16