Kilka słów o mnie - Odzyskiwaczu Danych

in #polish7 years ago

Cześć

Jestem tutaj nowy więc dopiero poznaje "okolice" portalu. 

Na co dzień zajmuje się odzyskiwaniem danych z nośników pamięci - To mój zawód i tym zarabiam na życie.


(


Podczas pracy w laboratorium mam do czynienia z różnymi przypadkami utraty danych:

- od najprostszych związanych z błędem ludzkim czyli usunięciem danych

- po najtrudniejsze uszkodzenia technicznie, które trzeba zniwelować lub obejść aby móc odzyskać dane dla właściciela.


W wolnym czasie postaram się przedstawić przypadki z którymi mam styczność oraz dzięki temu może sprawię że osoby czytające moje wpisy będą mogły lepiej zabezpieczyć się przed utratą danych.


Serdecznie Pozdrawiam


Sort:  

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

(chwilowo strona niestety padła),

tę część można już usunąć na szczęście :)

Masz rację, dzięki.

Cześć Marek! Dobrze wiedzieć, aczkolwiek mam nadzieję, że nie będę musiał się z Tobą kontaktować w sprawie odzyskiwania danych ;)
Upvote&Follow poleciały
Witam i zapraszam do siebie wszystkich kolegów i koleżanki!

Rewelacyjna specjalizacja!

Serdecznie witamy Marku

Witaj! Ciekawy sposób na zarabianie na życie:)

Pierwsze zdjecie robi wrazenie :D

Pozdrawiam

Czekamy zatem na ciekawe posty!

Zrób może wpis mówiący jak i gdzie trzymać dane aby zminimalizować szansę na ich utratę.

Miło widzieć kolejna osobę tutaj.
Zatem czekamy na posty.

Można wysłać do Ciebie dysk ssd który jest martw? i Podejmiesz się odzyskania danych?

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61645.58
ETH 3013.85
USDT 1.00
SBD 3.71