Sort:  

14.15999109 SBD AVAILABLE

chciałbym to przelac odrazu na poloniex żeby tam sprobowac wypłacić w btc. Pomożesz?nie mam pojęcia jak to przetransferować...piszesz ze teoretycznie więc praktycznie pewnie dużo roboty?

W Registered Acct wpisujesz poloniex, a w Memo to co masz w Poloxienie w polu Your Steem Dollars Memo. Bittrex wypłaci wtedy przez Steem do Poloniexa.

Ale najpierw polecam zrobić to z 1 SBD, bo chociaż jakiś czas temu tak robiłem i działało, to wiesz jak to bywa...

dałem w register act - poloniexwallet(tak wyczytałem ze tez tak robili ) narazie nic nie mam na poloniex potweirdziłem ale czy dojda środki zobaczymy

Pytasz, a potem robisz inaczej... Sam Poloniex pisze w Deposit, żeby dawać poloniex...

To twoje na https://steemit.com/@poloniexwallet/transfers?

a bo sie nagrzałem... trudno najwyzej pojdzie sie wszystko....ale dzięki za czas poświęcony i pomoc

Gdzie przeczytałeś to info z poloniexwallet?

idzie to jakos odzyskac?

Jeżeli nie dotarło to przepadło na wieki.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66038.71
ETH 3178.89
USDT 1.00
SBD 4.05