Test świątecznych LAY'S z UK o smaku BRUKSELKI

in #polish5 years ago (edited)

Ho, ho, hej! Wesołych Świąt Steemianie! To ja, #tenodchipsow ! Przybywam do Was po dłuższej przerwie, ale za to z jakim artykułem (pisanym i spożywczym!) Mam dla Was chipsy o smaku BRUKSELKI!

IMG_20181210_181340_218.jpg

Teraz kiedy już jesteście zaszokowani, zapraszam Was bardzo serdecznie do grudniowej lektury!

Dwoma zdaniami o Daj Jednego

Jest to seria na moim kanale, na której od ponad 3 lat testuję różne - nowe i stare - smaki chipsów. Kolekcjonuję opakowania po chipsach odkąd pamiętam i zamiast chować je do szuflady, postanowiłem pokazać je światu!

20180913_095419.jpg

Skąd wziąłem takie dziwaczne chipsy

Na pewnej jedzeniowej grupie Facebookowej poznałem jedną przemiłą Polkę mieszkającą w Wielkiej Brytanii i postanowiłem, że zapytam, czy nie byłaby w stanie, za uprzednią opłatą, zakupić dla mnie czegoś ciekawego, tematycznego i limitowanego co znajduje się obecnie na angielskich półkach sklepowych.

Lucy, bo tak nazywa się członkini wyżej wspomnianej grupy, nie tylko nie miała nic przeciwko temu, żeby poświęcić swój czas na skompletowanie mojego zamówienia, zaadresowanie go i wysłanie pocztą, ale nie miała również niż przeciwko przejściu przez ten proces raz jeszcze, kiedy to poprosiłem ją o zakup tajemniczego, głównego smaku świątecznego na kanale Daj Jednego! Lucy, jeszcze raz bardzo dziękuję!

Tak oto, dotarło do mnie takie niepozorne pudełko mieszczące ponad 20 smaków chipsów i pomarańczowe czekoladki Terry's (smartfon dla skali, haha):

IMG_20181210_211231.jpg

Co jeszcze mam dla Was w mini serii świątecznej 2018

Na kanale pojawi się jeszcze 20 odcinków! Spróbujemy sobie między innymi smak peklowanej cebuli, sera z żurawiną, kurczaka z węgla drzewnego, octu z solą, skwierczącego boczku, grillowanego steka, Marmite'a, mini hotdogów pod pierzynką, ketchupu, soli, glazowanej szynki, indyka z farszem, koktajlu z krewetek i sosu Worcester

IMG_20181209_043327_530.jpg

Gdzie kupić?

Jeżeli chodzi o angielski sklep stacjonarny, najszybciej dostaniecie je w Salisbury, gdzie zakupione zostały moje chipsy na paczkę.

Jeżeli chodzi natomiast o sklep internetowy (polski), z którego możecie nabyć różne, nierzadko nowe Walkersy i dużo innych przekąsek, polecam link: scrummy.pl

Opakowanie 8/10

Jako, że jest to pierwsze opakowanie edycji limitowanej świątecznej, to muszę zapoznać Was z ich designem! Każda paczka angielskich, świątecznych Walkersów ma na sobie kształt choinki zbudowanej z chipsów (w tym pojedynczym przypadku z brukselek), na środku znajduje się znane nam w większości logo Lay's (o tym więcej za chwilę) a pod choinką mały prezent w adekwatnym kolorze i podpisie oznaczającym smak, z którym mamy doczynienia.

IMG_20181210_213049.jpg

Czym są Walkersy i dlaczego mają logo Lay's

W roku 1948 brytyjska firma Walkers wprowadziła na angielski rynek swoje chipsy o tej samej nazwie. Jednakże, w roku 1989 koncern PepsiCo, odpowiedzialny między innymi za produkcję właśnie amerykańskich Laysów, wykupił firmę nadając jej swoje żółto-czerwone logo. Nazwa "Walkers" pozostała niezmieniona, by przypominać brytyjskim konsumentom o pochodzeniu ich ulubionej marki chipsów.

Smak: Brukselka - 8/10

  • początkowo pachną jak bliżej niesprecyzowane pieczone mięso
  • smakują DOKŁADNIE jak brokuły!
  • nietypowe, ale bardzo smaczne

Po więcej szczegółów i żarty sytuacyjne na temat doznań smakowych, zapraszam Was do obejrzenia recenzji wideo, która znajduje się na końcu tego artykułu.

IMG_20181210_212829.jpg

Podsumowanie

Zdecydowanie jest to smak, z którym jako #tenodchipsow nie miałem jeszcze doczynienia! Przyjąłem jednak wyzwanie i powiem szczerze, że miło się zaskoczyłem spodziewając się początkowo wielkiej katastrofy!

Poniżej znajdziecie tę recenzję w wersji wideo. Ja jestem Marcin i życzę Wam już teraz Wesołych Świąt :)

Sort:  

Gratuluję!!!

Twój post został zakwalifikowany i opublikowany w dzisiejszym wydaniu @codziennik (nowej inicjatywy wspierającej polską społeczność). Dodatkowo Twój post weźmie również udział w cotygodniowym niedzielnym konkursie.

Pozdrawiam
@baro89

Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

Daj jednego😉 obiecuję, że jak dasz to umieszczę Twój post w @codziennik'u, ale jak nie dasz to też Cię umieszczę😋

Dobrze, że wróciłeś, recenzja chipsów świetna i oby tak dalej!

Ale tak na poważnie... No weź daj jednego😉

Hahaha, bardzo mi miło! Dziękuję :). Niestety nie będę miał szansy opisać każdego smaku, który będę próbował, bo mam bardzo napięty grafik i już ledwo będę mieścił codzienne odcinki wideo praktycznie do końca roku. Dlatego też, już teraz chciałbym zaprosić właśnie do śledzenia kanału, bo tam się najwięcej dzieje! :)

Na pewno nie zaginąłem ani nigdzie nie poszedłem! Jeszcze nie raz zobaczysz ode mnie równie dziwne chipsy!

Wiem na pewno, że jak tylko dotrze do mnie druga paczka, to na pewno pojawi się recenzja na temat jednych mega chipsów z tej paczki!
Będzie esencją świątecznych smaków i to dosłownie!

Jeszcze raz dziennie za dodanie mojego posta do @codziennik . Na pewno zajrzę i przeczytam artykuł w wolnej chwili! :)

Piwinieneś częściej tutaj zaglądać i dodawać posty. Jeśli znajdziesz tylko chwilę to wrzucaj na Steema 😉

Czekam z niecierpliwością na kolejną recenzję😀

Zrobię co mogę :)

A, no i masz jednego! :D

Congratulations @lawliet45! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 500 upvotes. Your next target is to reach 1000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Salisbury

Sainsbury's
:)

Shit, a jednak źle pamiętałem. Tłumacze się tym, że dawno nie byłem w Anglii! :P

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00