Daj Jednego S02E40 - Cheetos Grzanka z Serem i Cheeseburger

in #polish6 years ago

Witajcie! W dzisiejszej recenzji mam dla Was dwa smaki chrupków kukurydzianych, które doprowadziły mnie do skraju załamania nerwowego! Zapytacie, jak to możliwe? Przeczytajcie recenzję Cheetos Grzanka z serem i Cheeseburger!

Zapraszam do lektury!

Dwoma zdaniami o Daj Jednego

Jest to seria na moim kanale, na której od ponad 3 lat testuję różne - nowe i stare - smaki chipsów. Kolekcjonuję opakowania po chipsach odkąd pamiętam i zamiast chować je do szuflady, postanowiłem pokazać je światu!

Gdzie kupić?

Chrupki kupicie w Biedronkach. Czasem. Jak dobrze pójdzie, to ominą Was szerokim łukiem ;). Niekonsekwencja w posiadanym asortymencie pomiędzy Biedronkami zawsze pozostawiała wiele do życzenia, ale dzisiaj nie o tym. Może kiedyś. Dzisiaj o smakach serowych. Zaraz normalnie wyskoczę z kapci! :D

Cena 8/10

Chrupki kosztują 2,99 zł za pokaźną pakę. Co raz częściej łapie się na tym, że wolałbym kupować mniejsze paczki, wyszło by mi to tylko na dobre, i cenowo i zdrowotnie i przestrzennie (kończą mi się półki w szafie na te wszystkie wypełnione azotem, napęczniałe paczki chipsów i chrupków :P)

Opakowania 8/10

Tutaj powoli zaczyna się mój esej na temat tego co Cheetos wyczynia ze smakami i opakowaniami na polskim rynku. Więcej o tym będzie w sekcji smaku poniżej, ale już tutaj powiem, że smaki zaczynają się dublować. Na upartego, dla mnie jako kolekcjonera opakowań, im więcej opakowań tym lepiej i jest to na plus, więc powinienem się cieszyć, ale nie pod względem smaków! I kształtów!

Smaki:

A więc tak. Na chwilę obecną istnieje co najmniej 7 smaków serowych od Cheetosów!

Na rynku mamy:

  • Ser (dobry, śmierdzący klasyk)
  • Ser i Ketchup (smaczny smak w spiralki)
  • Zapiekankę Serową (czyli ser)
  • Tost z Serem (czyli ser...)
  • Tost z Ketchupem (co, samym ketchupem? bez niczego, lol?)
  • Grzankę z Serem (nie mylić z tostem!!!!!!!)
  • Cheeseburgera (bez burgera!)


Teraz odpowiedzcie sobie i mnie na pytanie: czy uważacie że smakują różnie od siebie? Otóż niekoniecznie, ale to raczej już wiecie po liście u góry.

Oryginalny Ser, jak bardzo śmierdzący by nie był, jest najlepszym, najbardziej wyrazistym smakiem serowym. Kształt półksiężyców/kolanek jest w porządku.

Grzanka z Serem smakuje jak oryginalny Ser tylko mało wyrazisty. Do tego ma mój najmniej lubiany kształt - kształt kulek. Są nieporęczne.

Ser i Ketchup o dobrym w chwycie kształcie dosyć dużej spirali jest smaczny.

Tost z Ketchupem to rozwodniona wersja spiralek. Kształt pierścieni jest w porządku.

Zapiekanka Serowa to rozrzedzony smak oryginalnych serowych. I do tego w kształcie kulki.

Tost z Serem - tych nie miałem okazji próbować, ale pewnie smakują jak ser. Do tego mają kształt trójkątów, które oryginalnie mają smak "Pizzy*

Kiedyś myślałem, że kształt kulki mają tylko orzechowe chrupki i z tym smakiem zawsze utożsamiałem ten kształt. Od dzisiaj "oficjalnie odpinam ten order* od smaku orzechowego i przypinam go na te wszystkie smaki serowe!

Widzicie co mam na myśli? Kiedyś był chociaż ciekawy smak orzechowy! Dzisiaj mamy sam ser. Uhh. Nagadałem się! :P

Ocena:

Grzanka z serem - 4/10
Cheeseburger - 4/10

Podsumowanie

Myślę, że wystarczająco się rozpisałem byście poznali moją opinię na ten temat! Teraz to ja chciałbym przeczytać w komentarzach co Wy o tym wszystkim myślicie? Czy firma powinna wymyślać nowe smaki? Czy powinna wymyślać nowe kształty? Czy z perspektywy biznesu, nie lepiej, żeby każdy smak był kojarzony był z jednym smakiem?

Po dziś dzień ludziom kształt kulek kojarzy się ze smakiem orzechowym...

Poniżej znajdziecie tę recenzję w wersji wideo:

To by było na tyle jeżeli chodzi o ten odcinek, ja jestem Marcin,

Coin Marketplace

STEEM 0.37
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70162.45
ETH 3540.43
USDT 1.00
SBD 4.79