Daj Jednego S02E36 - Lay's Wędzona Kiełbaska!

in #polish6 years ago (edited)

Witajcie w kolejnej recenzji w pisemnej wersji Daj Jednego! Wczoraj na kanale pojawił się nowy odcinek, a na moim Instagramie nowa zajawka przed odcinkiem! Tym razem rozmawialiśmy sobie o najnowszych chipsach Lay's!. Który smak testowaliśmy tym razem? Była to duża paka w ciemnych kolorach i smaku Wędzonej Kiełbaski. Co z tego, pozornie zwykłego smaku, wyszło? Tego dowiecie się poniżej! :)

Zapraszam do lektury!

Dwoma zdaniami o Daj Jednego

Jest to seria na moim kanale, na której od ponad 3 lat testuję różne - nowe i stare - smaki chipsów. Kolekcjonuję opakowania po chipsach odkąd pamiętam i zamiast chować je do szuflady, postanowiłem pokazać je światu!

afterfocus_1536256660965.jpg

Gdzie kupić?

Pierwszy i jedyny na obecną chwilę sklep, w którym sprzedają ten smak (i, o którym mi wiadomo) jest, jak to potocznie ludzie nazywają Biedronkę, sklep z Robalem. Ja kupiłem swoje w Poznaniu, na tygodniowym urlopie po Polsce :)

Cena 6/10

Chipsy kosztowały całkiem sporo, bo całe 5,50 zł. Biedronka przyzwyczaiła mnie (Nas?) do dużych gramatur i ciężkich opakowań w rozsądnej cenie i myślę tutaj o zakresie od 2.99 zł do maksymalnie 4,50 zł za słone przekąski, czy to chrupki czy chipsy. Mowa oczywiście o wszystkich największych markach, w tym o samych Lay'sach.

Opakowanie - 2/10 :/

Ostatnio na Instagramie, w komentarzach jednego z nowojorskich recenzentów chipsów (i dobieranego do nich alkoholu) pod jednym z najnowszych zdjęć wyraziłem swój podziw dla zawsze-łapiących-za-oko japońskich opakowań chipsów i frustracje dla naszych polskich opakowań, wiecznie posiadających tę samą konwencję i tylko lekko zmienione kolory!

Czasami z tego powodu zwyczajnie nie chce mi się ich zbierać. W połączeniu z wiecznie powtarzającymi się smakami na półkach sklepowych nie rokuje to ani trochę lepiej :/. Oberwało się niską oceną akurat temu opakowaniu, ale tak naprawdę mam tutaj na myśli ich dużą część.

Smak: Wędzona Kiełbaska 8/10

  • dziwne
  • do tej pory nie wiem jak je opisać!
  • słodkie
  • wędzone
  • bekonowe przytłumione
  • później mandarynkowo-pomarańczowo-cytrynowe
  • nagle smakują jak bób
  • i jak Soczysty Letni Pomidor
  • są dobre
  • musicie koniecznie obejrzeć odcinek, żeby zobaczyć moją reakcję!

Podsumowanie

Smak okazał się być bardzo dziwny! Jeżeli ich próbowaliście, napiszcie mi w komentarzach, jak Wam smakowały, czy były dobre, jakie były Wasze odczucia :)

W kolejnych trzech recenzjach pojawią się dwa smaki z Carrefoura, i dwie japońskie przekąski!* Co pojawi się pierwsze? Przekonacie się już w następnej recenzji! :)

Poniżej znajdziecie tę recenzję w wersji wideo:

To by było na tyle jeżeli chodzi o ten odcinek,

comica1534963050544.jpg

Sort:  

Ej, daj jednego (wiem, suchar ;) ) właśnie przed chwilą stwierdziłam, że przydałaby się paczka chipsów, ale takie kiełbasiane wynalazki jakoś nigdy mnie nie kręciły. Ostatnio, też w biedrze, kupiłam Lays ostre papryczki i nie były w ogóle ostre, oszukujo ;(

Dziękuję za komentarz, ano różnie właśnie wszystko smakuje :P

Congratulations @lawliet45! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update
SteemFest³ - SteemitBoard support the Travel Reimbursement Fund.

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63006.70
ETH 3075.91
USDT 1.00
SBD 3.82