Daj Jednego S02E29 - Pomidory z Bazylią

in #polish6 years ago

Cześć! Witam Was w kolejnej, pisemnej recenzji, w drugim sezonie Daj Jednego!

Co na tapecie?

Jeden z naprawdę wielu nowych smaków, które kupiłem ostatnio, to smak Pomidorów z Bazylią od firmy Lay's. To właśnie tym smakiem się dzisiaj zajmiemy! :)

Gdzie kupić?

Ja swoje opakowanie kupiłem w Biedronce!

Cena

Chipsy kosztowały mnie 5 zł, podobnie jak miało to miejsce w przypadku Befsztyku! :)

Opakowanie

Kolejny raz, o czym wspomniałem w odcinku wideo poniżej, opakowanie wygląda jak gdyby miała to być edycja limitowana z rodzaju "smaki świata" gdzie design przypomina flagi świata, ale nie przypomina :P. You can't blame them, they all look the same after some time.

Smak

Zapachem przypomniały mi starszy już smak Lay'sów, mianowicie Soczysty Letni Pomidor, które wyróżniały się swoim smakiem kapitalnie oddającym ten faktycznych pomidorów. Były super cienkie, chrupiące i niemalże jak prawdziwe, pocięte, ususzone i wrzucone do opakowania plasterki pomidor... tutaj tego nie na, haha.

Smak jest w porządku, przypomina pomidory, ale również, typowy dla chipsów tego rodzaju, sztuczny, słodki, ketchupowy posmak (który o dziwo nie jest kwaskowaty).

Można ich wsunąć naprawdę sporo!

Podsumowanie

Jeżeli chodzi o wrażenia smakowe, ciekawszy jest Befsztyk jeżeli możecie pozwolić sobie tylko na jedno opakowanie. Cena, mimo to, jest adekwatna jakości i ilości!

Pomidory z Bazylią: 5/10

Poniżej znajdziecie tę recenzję w wersji wideo:

To by było na tyle jeżeli chodzi o ten odcinek, ja jestem Marcin, narazie! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66077.75
ETH 3167.77
USDT 1.00
SBD 4.01