Chrupiątek #60 - Cheetos Salsa Słodko-Ostra!

in #polish6 years ago (edited)

Hej! Przybywam do Was z kolejną, drugą już pisemną recenzją w kolejnym Chrupiątku. Co prawda w sobotę, ale odcinek na kanale pojawił się wczoraj, na czas, ha! :)

Zapraszam!

W ramach przypomnienia:

Chrupiątek jest to seria na moim kanale, podobnie jak Daj Jednego, która powstała wraz z rozwojem kanału, a później została zaniedbana z braku dostępnego czasu. W Chrupiątku zobaczycie przetestowane wszystko co nie jest stricte chipsami, czyli chrupki, wszelkie słone przekąski, a czasem zupełnie nowe produkty! :)

Co dziś na tapecie?

Dziś drugi z dwóch nowych smaków Cheetosów: Salsa Słodko-Ostra!

Gdzie kupić?

Jak wspomniałem ostatnio, jedyny sklep, w którym można dostać ten, jak i ten poprzedni smak, to Biedronka, do tego nie każda! Mnie udało się zakupić swoje w jednej z bełchatowskich Biedronek.

Cena - 8/10

Opakowanie jest duże, ma 160g. Chrupki są moim zdaniem tanie jeśli chodzi o te gabaryty - ich cena to 2,99 zł..

P.S. Jak się okazało po ich dosyć prędkim zjedzeniu, 160g tego dobrego smaku to było zdecydowanie za mało a ja powinienem był kupić ich więcej!

Opakowanie - 5/10

Owo szału nie robi, grafika niczym specjalnie nowym się nie wyróżnia. Z tyłu opakowania dowiemy się, że chrupki nie są smażone, aczkolwiek w składzie znajdziemy olej roślinny rzepakowy

Smak - 8/10, zapach 5/10


  • lepsze niż Tost z Ketchupem
  • przyjemne w smaku, odświeżające
  • delikatnie pikantne
  • kształt kulek w smaku innym niż orzechowy
  • kształt kulek sprawia, że bardzo łatwo je rozsypać jeśli nie uważacie
  • kształt kulek sprawia że łatwo je jeść z opakowania, jeśli już koniecznie musicie i nie chcecie brudzić rąk.

Podsumowanie

Taniej nie znajdziecie. Jeżeli lubicie delikatnie ostre smaki, ten jest w sam raz dla Was. W ustach trzyma się trochę dłużej niż Tost z Ketchupem. Następnym razem skupimy się już na trzech nowych smakach Crunchips przygotowanych przez firmę na ich 25-lecie marki! Bardzo interesujące smaki z czego jeden bardzo dobry. Który to smak i co z pozostałymi? O tym już w następnym odcinku na kanale i w następnej pisemnej recenzji! :)

Poniżej znajdziecie tę recenzję w wersji wideo:

To by było na tyle jeżeli chodzi o ten odcinek, ja jestem Marcin, narazie! :)

Sort:  

Witaj na #pl-kuchnia :)
Ja osobiście jestem wierna Cheetos'om serowym, o ile się skuszę na chrupki ;)

Dziękuję za powitanie, mam nadzieję, że nie zawadzam :). A serowe nawet mam w szafce! Jeszcze kilka godzin temu kupiłem je specjalnie, żeby wziąć udział w ich najnowszym konkursie! Podobają mi się koszulki, które można wygrać :). A chrupki chyba aż zaraz zjem do tego co akurat oglądam, tak mi przypomniałaś :)

Nie zawadzasz absolutnie, rozgość się w naszej steemitowej kuchni :)

Accept the challenges so that you can feel the exhilaration of victory.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64498.18
ETH 3079.08
USDT 1.00
SBD 3.86