Mam Populous - teraz stać mnie na więcej !

in polish •  2 years ago  (edited)

test

Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE STEEM!
Sort Order:  

Haha pozdro. Upvoted

A co to?

Popek xD

  ·  2 years ago (edited)
  ·  2 years ago (edited)

Zapraszamy na nasz kanał disqord -- chyba że już jesteś. Kontaktuj się z https://steemit.com/@dawidrams w tej sprawie. On poda Ci zasady i koszty uczestnictwa. W pewnych okolicznościach wstęp jest gratis.

Nie przekonałeś mnie ani postem, ani komentarzem. Trochę słabo tak o czymś zacząć i nie dokończyć.

  ·  2 years ago (edited)

Nie długo będziemy podawali więcej informacji. A tym czasem zapraszam do lektury tutaj: https://steemit.com/cryptocurrency/@dawidrams/there-is-an-ico-that-might-sell-out-in-presale-and-you-probably-haven-t-heard-about-it Dawid ładnie to wszystko opisał. Ja nie namawiam do popka. Nawet nie chcę byś to kupował ;) To grubsza skoordynowana akcja xD. Nie ma co wnikać :) Wkrótce wszystkiego się dowiesz.

amelek brzmisz jak sekciarz :D

hehe :)

Presale zakończyło się - wykupieniem wszystkich popków. Dlatego nie bedzie ICO i 9tego lipca od razu wchodzi Popek na bittrex.com etherdelta już ściany się przygotowują: https://etherdelta.github.io/#PPT-ETH

A na co to komu? A komu to potrzebne? :D

nie wiem :) kto wie może Popek to będzie pomyłka xD a może nie xD