You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🇵🇱 Steem(it) w pigułce...

in #polish6 years ago

Dowiedziałam się samych przydatnych rzeczy, co nieco mi się rozjaśniło. Nie bardzo jeszcze rozumiem na jakiej zasadzie są przyznawane nagrody kuratorskie za głosowanie na posty, muszę to przeanalizować jeszcze raz. Widziałam, że dużo osób klika "resteem" cudzych postów, czy jest tego jakaś mechanika działania/cena oprócz udostępniania u siebie ? Mam nadzieje, że to nie jest ośmieszające mnie pytanie, pozdrawiam i dzięki za artykuł.

Sort:  

Hej ;-)

Resteem to po prostu taki „share” posta dalej w swiat. Nie otrzymujesz zadnych nagrod za to, ale post dzieki temu dotrze rowniez do Twoich znajomych.

Nagrody kuratorskie sa przyznawane za glosowanie na posty innych uzytkownikow. Z kazdego posta 25% nagrody (wynagrodzenia) trafia do osob ktore oddaly swoje glosy. Kazdy otrzymuje proporcjonalnie czesc nagrody kuratorskiej w zaleznosci jak „duzy” oddal glos ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64243.42
ETH 3152.93
USDT 1.00
SBD 4.28