Sort:  

Świetne zdjęcia!

Dzięki wielkie też jestem zadowolony chociaż niestety popełniłem wtedy jeden karygodny bład i zapominałem ustawić niższe iso przez co wyszły torchę prześwietlone i nie dało się już wiele z tego wyciągnąć ;/ No ale człowiek uczy się na błędach ;)

Przepalone są tylko malutkie kawałeczki. Moim zdaniem jeśli Tobie to tak przeszkadza wystarczy dać troszkę winiety i będzie rewelacyjnie. A poza tym to i tak wyglądają niesamowicie. Super.

A no zdjęcia wyszły bardzo fajne tak tylko sobie marudzę z powodu perfekcjonistycznych ambicji ;)

Congratulations @khrom! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Jaka piękna zima! Biało i słonecznie :)

Chyba pierwsza taka w Polsce od dobrych kilku lat. Wcześniejsze lata były szare i deszczowe, ewentualnie trafił się dzień czy dwa kiedy posypało. Także gratka dla pseudo fotografa :D

Dobre i to :)
Chociaz zima bez sniegu to do niczego jest.

Otóż to. Ja bardzo lubię zimę ale właśni ta śnieżną :)

Ja też :D I niech będzie i metr śniegu i mróz. Nawet odśnieżanie mi nie przeszkadza.

Dzięki odśnieżaniu można się trochę poruszać więc jest dobre dla zdrowia ;)

Piękna zima. Tylko pozazdrościć :-)

A no wyjątkowa zima nam się, na śląsku przynajmniej, trafiła tego roku ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64777.26
ETH 3101.53
USDT 1.00
SBD 3.84