Sort:  

Ja zamierzam jachtostopować w przyszłym roku z Azji do Ameryki Południowej :D

O to właśnie coś takiego nam się marzyło. Trochę o tym potem czytaliśmy bo tą przygodę mieliśmy dobrych parę lat temu ale tak jak pisałem niestety potem jakoś to tak wyszło że nigdy nie wyszło. Tzn próbowaliśmy ze szczecina do Szwecji ale nie znaleźliśmy żadnej okazji a nie mieliśmy wtedy dużo czasu na próby bo celem była Norwegia a czasu jak wiadomo zawsze za mało ;)

Ahoj szczury lądowe!

Bardzo ambitnie :-) Dość często do Australii i Nowej Zelandii jachtostopami można się dostać.
To także ciekawy punkt wycieczek .
Też z portów w Hiszpanii i Portugalii - można wypłynąć gdzieś - naprawdę daleko. - także np. do Ameryki Południowej czy Północnej.
Trochę czytałem o tym.

Jednak co własna łajba to własna - bycie kapitanem statku, a nie tylko "majtkiem" też ma swoje zalety.

No ba na pewno. Jednak my hajery przodowe ze śląska to nawet nie bardzo mamy gdzie takowe uprawnienia robić także nic innego nam nie pozostaje;) Niemniej właśnie z chęcią kiedyś chcielibyśmy wziąć udział w takim rejsie chociażby jako ci majtkowie ;)

Faktycznie nie słyszałem o jachtstopie.
Zazdroszczę przygody :D i życzę powodzenia.

dzięki wielkie i wzajemnie.

Ja brałem jachtostopowiczów jak, machali w kanale i wskoczyli na łódkę płynęli z nami chwilę. Ty miałeś lepszą przygodę .

Za to to dzięki takim ludziom jak ty, inni mają właśnie takie dobre przygody więc nie pozostaje niczego innego tylko życzyć fajnych przygód w przyszłości ;)

wzajemnie! :D

I just upvoted You! (Reply "STOP" to stop automatic upvotes). Do społeczności: Jeżeli uważasz że głos został przyznany niesłusznie, przedstaw krótkie uzasadnienie w odpowiedzi do tego komentarza.

Super sprawa :)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64647.16
ETH 3160.49
USDT 1.00
SBD 4.13