Gdy nie mamy nic ale idziemy po wszystko

in #polish5 years ago

Kolejny tekst, kolejny numer ;)

Jestem z tych co nie miał nic...
A ciężka praca to wcale nie wstyd...
Zwłaszcza gdy chcesz zostać - kimś...
Jak się inni śmieją w ryj...
Wczoraj to wczoraj,to już nie dziś...
We krwi ten dryg, zrobić pod rytm...
To cały mój świat, jest po co żyć...
Nie powiem, że zgadza się z tego kwit...
Ambicje celują tu w zacny hit...
Bo wersy jak zawsze, zwykle nie w kit...
A kiedy coś wpadnie, zapłacę za bit...
Podziękuj producentowi, bo jest za free...
Nie wyczyn tu zapier....ć jak wół...
By na koniec stwierdzić, że zostaje cały chooj...
Jak wpadniesz w muł czy trafisz na mielizne...
To nikt nie daje Ci wiary, że wyjdziesz...
SKupili uwagę na chodzeniu na łatwizne...
Biznes to biznes, nie jedną mam blizne...
Nie jeden tu kariere robi na DYZME...
I zanim stąd zniknie to swoje liźnie...
Nigdy nie będę tu dobrym przykładem...
Chcą mieć mnie dla siebie, na szyji jak diament...
Ja tylko Apetyt mam na nagranie...
Kolejnej perełki, na tym kanale...
I wale te wszystkie żale, i łkanie...
Traktują jak Własność i roszczą oczekiwanie...
Bo mija się to z ich ideałem...
I zawsze się czai ukryte "ALE"...
Zaczynasz wieczorem, kończysz nad ranem...
Łbem walisz w mur, jak grochem o ściane...
Co może pomóc by poszło to dalej...
Bo Wyświetlenia tu nadal kulawe...
Ręce w krzyż na pożegnanie...
Taką mają w Ciebie wiare...
Nie chcesz liczysz się z ich zdaniem...
Mija się to z powołaniem...
Tylnymi drzwiami to wbija na balet...
I wiesz co myślę? Że tu chyba zostanie...
Jest jakiś talent, co sprawi by wyszło...
I nawet nie myślę, że może nie pyknąć...
Choć czas zapierdala jak ten bit - szybko...
Z miejsca na miejsce w ręku z walizką...
Kanałem, ukradnę, swój pierwszy milion...
Bo nie mam nic ale ide po wszystko...

Gdy nie mamy nic ale idziemy po wszystko...
Zabijamy myśl w której coś nie wyszło
Gdy nie mamy nic ale idziemy po wszystko...
Zamieniamy sny, na rzeczywistość...

Sort:  

Hej @kalikalejawp ;)

Twój post został podbity głosem @sp-group. Kurator @pdj85coexist

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63997.36
ETH 3133.23
USDT 1.00
SBD 4.15