You are viewing a single comment's thread from:

RE: Polskie Listy Kuratorskie (PLK) - kuratorstwo kolejnego stopnia?

in #polish6 years ago

Sam już nie wiem co myśleć. Byłem przeciwny regulaminowi. Ostatnio jest straszny bałagan na tagu #polish. Czasami jak do słupa, a słup jak dupa. Przychodząc tutaj dostosowałem się jakoś do zasad jakie były już. Poprostu nie mówiło się oficjalnie a były drobne podpowiedzi typu użyj taki tag a nie taki, pisz po polsku w tagu polish. Z góry narzucone były jakieś normy. Chce wspierać swoim głosem polską społeczność tymbardziej że mam przydzielone 500 steem power. Obdarzono mnie zaufaniem i w jakimś sensie jestem po trochu zmuszony dostosować się do wszystkich. Moge iść na kompromis. Można spróbować tagi tematyczne. Jak wyjdzie nikt nie wie. Napewno nikomu nie zaszkodzi. Jedno jest pewne. Nie zamierzam uciekać od problemu. Będe też inwestował w swoją siłe bo widze potencjał steemit..

Sort:  

Jak nie spróbujemy to się nie przekonamy, żadne zmiany łatwo nie przychodzą. Kto wie, może wyjdzie to wszystkim na dobre.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63464.16
ETH 3111.33
USDT 1.00
SBD 3.98