DTube - czyli Youtube z opcją Steemit! Poradnik jak zacząć!

in #polish7 years ago

Siemka,

Postanowiłem napisać mały poradnik, jak się używać i jak się zarejestrować na DTube'a.

Ale na wstępie czym jest DTube?

Jest to platforma podobna do Steemit'a z tą różnicą, że wrzucamy tam filmy naszego autorstwa, które również można Upvote'ować jak i posty.

Jak korzystać?

1.Wchodzimy na stronę:

https://dtube.video/login

2.Po czym wpisujemy:

Steemit Username: Nasz nick
Private Posting key: Znajdziemy go klikając na nasz awatar w prawym górnym rogu, wybieramy "Change Password" na pasku wybieramy "Permissions"

posting.png

Mamy "POSTING" a po prawej stronie "Show Private Key". Klikamy i kopiujemy go na stronie logowania.

Jak wgrać swój pierwszy film?

  1. Klikamy w prawym górnym rogu chmurkę
  2. Wrzucamy film
  3. Pokaże się nam ekran:

take snap.png

4.Klikamy "Take snap" (jest to zdjęcie poglądowe filmiku - możemy wybrać z dysku)
5.No i na końcu dodajemy tagi, opis i wrzucamy w świat :)

Link do oryginalnego postu o DTube: TUTAJ

Pozdrawiam :)

Sort:  

Fajne, wcześniej o tym nie słyszałem. Dzięki za przedstawienie :)

Dobry poradnik
Pozdrawiam
Peace@Love !!!

Ciesze sie :D Dzięki!

Mam nadzieję, że nie zacznie się plaga wrzucania obcych filmików dla własnego zarobku.

Swietna sprawa :) i fajnie, prosto wytlumaczyles ....

I to jest to!
Od teraz wrzucam materiały na Dtube i na YT :)

Ciekawe rozwiązanie :)

banalnie proste... tylko co teraz nagrac?
wolicie mnie czytac czy chcielibyscie na mnie jeszcze patrzec?

Ja tam chętnie obejrzałbym coś innego niż Fail'e czy śmieszne filmiki, coś ciekawego, czego da się posłuchać i jest interesujące ;) Kombinuj!

Chciałbym Ci zaproponować swoje filmy do obejrzenia.
YT: Memek Przemek.

Jaki jest zarobek z dtube? Wogole z androida nie chce mi wrzucic filmiki 700mb . Musze z kompa? Dzieki

Witam, jak z takim pytanie :), od dziś mam aktywne konto, no i pojawił się problem, po zaaploudowaniu filmiku, klikam wyślij, niestety cały czas pojawia się błąd, czym to może być spowodowane ? Dzięki i pozdrawiam

Zauważyłem, że ludzie tutaj w przeciwieństwie do wielu portali starają się wrzucać jakieś w miarę wartościowe rzeczy, mam nadzieję, że podobnie będzie z DTube

Jeszcze jak wyjdzie apka do tego, z opcją uploadu prosto z telefonu to będzie bajka :)

Przydatny poradnik sam na pewno na starcie bym tego nie ogarnął. Dzieki wielkie!

Spoko poradnik

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58925.39
ETH 2498.15
USDT 1.00
SBD 2.48