Czas Na Dowcip #41

in #polish6 years ago

W życiu czasem trzeba zrobić przerwę na coś śmiesznego.

Kawał 1:

?- Marzę, by przestać pić

  • To dlaczego nie przestaniesz?
  • Bo czymże jest życie bez marzeń...

Kawał 2:

Przychodzi facet do lekarza i mówi.

  • Panie doktorze mam straszny problem z pamięcią.
  • A czy to się objawia? - odpowiada lekarz
  • A no kurcze położę rano książkę potem szukam jej cały dzień ni cholery nie pamiętam gdzie ją położyłem
  • Panie toż to żaden problem chodź pan na korytarz ja panu pokaże prawdziwy problem. - Wychodzą razem przed gabinet na ławce siedzi gość macający się jak nie po głowie to pod pachami i tak cały czas. Lekarz krzyczy
  • Kowalski co ty się tak macasz?
  • Aj kurwa panie doktorze sikać mi się chce, wiem, że gdzieś we włosach ale gdzie???

c6de78f603a9212d08ef09c51392d02e.jpg

Dzięki za poświęconą chwilę, mam nadzieję że dowcip poprawił ci humor

Piątka!

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66579.21
ETH 3282.19
USDT 1.00
SBD 4.30