You are viewing a single comment's thread from:

RE: Raport rynek kryptowalut - 1 lipca 2017

in #polish7 years ago

Wiemy że popyt ustał i na rynek nie wpływa nowy kapitał w takiej skali jak w ostatnich miesiącach.

Zgadzam się z ogólnym sentymentem tego co napisałeś, jednak moim zdaniem nie sposób rozstrzygnąć, ile jeszcze zostało tego kapitału chętnego wejść. Nikt nie ma takich danych. Równie dobrze może być tak, że taki kapitał istnieje w dużej ilości tylko czeka na większą przecenę.

To że przez ostatnie 2-3 tygodnie jest zastój o niczym jeszcze nie świadczy. Większym szaleństwem byłoby gdyby wzrosty trwały non-stop. To zatrzymanie przywraca nieco rozsądku.

Ale rzeczywiście podzielam twój sentyment. Dziś właśnie przejrzałem wszystkie tokeny, których nie znałem z pierwszej setki market cap (było ich około 25) i nie znalazłem żadnego który nie wydawałby mi się bzdurny. Jeden jedyny, który mnie zaintrygował, to Numerai, ale jak przeczytałem whitepaper to doszedłem do wniosku, że pomysł owszem fajny, ale spokojnie mogłoby to być zrobione bez blockchaina.

Sort:  

Zgadzam się, niestety jest caaała masa projektów ktore nie potrzebują technologi blockchain. Mogą zrobić wiekszość na istniejących technologiach i zrobić to zdecydowanie lepiej. Zastosowanie dla blockchain jest, jest nawet spore ale nie do wszystkiego. Poprostu.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65443.30
ETH 2653.66
USDT 1.00
SBD 2.82