Mamma Mia!

in #polish7 years ago

Mamma Mia!
Kiedy ktoś pyta mnie, jaki jest mój ulubiony serial, potrawa, piosenkarz itp. nigdy nie umiem wybrać, bo przecież jest ich tyle, że trudno się zdecydować. Jeśli jednak chodzi o film, to od jakiegoś czasu jestem pewna, że jest nim Mamma Mia! Oszalałam na jego punkcie, gdy tylko go obejrzałam. Przepiękne widoki greckiej wyspy, przewijające się piosenki i ciekawa tematyka sprawia, że mogłabym oglądać ten film bez przerwy.
1200x630bb.jpg

link

Ten brytyjsko-amerykański film powstał w 2008 r. Piosenki, które możemy tam usłyszeć, należą do szwedzkiego zespołu pop ABBA. Miałam okazję zobaczyć miejsce, gdzie nagrywano, niektóre sceny. To malownicze miejsce, które posiada niezwykły urok.
25323225_1521527317944974_289988642_n.jpg

O co chodzi w fabule?

Donna mieszka na pięknej greckiej wyspie, gdzie prowadzi hotel. Jej córka Sophie, którą samotnie wychowała, właśnie planuję ślub. Marzy o tym, by do ołtarza poprowadził ją ojciec. Znajduje pamiętnik matki, w którym Donna opisuje trzy swoje związki przed narodzinami córki. Sophie postanawia wysłać zaproszenie każdemu z potencjalnych ojców. Ma nadzieję, że chociaż jeden przyjedzie. Niespodziewanie na wyspie zjawiają się wszyscy.

Jeśli ktoś nie oglądał, to serdecznie polecam poznać dalszą historie. Zwłaszcza, że 20 lipca 2018 r. odbędzie się w Polsce premiera drugiej części tego cudownego filmu Mamma Mia: Here We Go Again! Już nie mogę się doczekać.
Tutaj jest link do zwiastunu :)


Mamma Mia!
Cuando alguien me pregunta cuál es mi serie favorita, plato, cantante, etc., nunca puedo elegir, porque hay tantos que es difícil decidir. Pero cuando se trata de películas, estoy seguro de que es Mamma Mia! Estaba loca cuando la vi por primera vez. Las hermosas vistas de la isla griega, las canciones y el tema interesante hacen posible ver esta película sin interrupción.
ABBA_2008_Av_Daniel_Åhs.jpg
link

Esta película británico-estadounidense se realizó en 2008. Las canciones que podemos escuchar pertenecen al grupo pop sueco ABBA. Tuve la oportunidad de ver el lugar donde se grabaron algunas escenas. Este es un lugar pintoresco que tiene un encanto extraordinario.

¿Cuál es la historia?

Donna vive en una hermosa isla griega donde dirige un hotel. Su hija Sophie, a quien crió sola, está planeando su boda. Ella sueña con que su padre la lleve al altar. Encuentra el diario de su madre en el que Donna describe sus tres relaciones antes del nacimiento de su hija. Sophie decide enviar una invitación a cada uno de los posibles padres. Espera que al menos uno vendrá. Inesperadamente, todos llegan a la isla.

Si alguien no la ha visto, te recomiendo encarecidamente que aprendas más historias. Especialmente que el 20 de julio de 2018, el estreno de la segunda parte de esta maravillosa película "Mamma Mia: Here We Go Again" tendrá lugar en Polonia. Ya no puedo esperar.
Aquí está el enlace al trailer :)

Sort:  

Również bardzo lubię ten film. Nawet nie wiedziałam, że będzie druga część :)
Super! :)

Mam nadzieję, że będzie tak samo fajna jak pierwsza! :)

Film lubię, nie jest w sumie w gronie moich ulubionych, ale za to Musical "Mamma Mia" grany w teatrze ROMA skradł totalnie moje serce! Zostałam tam trochę zaciągnięta przez koleżanki, byłam nastawiona sceptycznie i nie spodziewałam się niczego specjalnego... BŁĄD! Spektakl fantastyczny! Już chyba przestali go grać, ale jeśli kiedyś wróci, to jest absolutny 'must see' dla wszystkich fanów Mamma Mia i nie tylko! :)

Dziękuję za informację! Jeśli tylko będę miała okazję to na pewno pojadę obejrzeć😀

Do 20 lipca jeszcze trochę daleko.. Muszę do tego czasu nadrobić i obejrzeć pierwszą część! :)

No to mamy film na wieczór! 😁

Widziałem i mi się spodobał. Jednak głównie ze względu na liczbę przebojów zespołu Abba, które zawsze się świetnie słucha :)

Piosenki zespołu ABBA są świetne!😊

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58861.70
ETH 2499.51
USDT 1.00
SBD 2.48