Darmowa energia z wiatru – robić nie robić? #1

in #polish5 years ago (edited)

Prąd jest drogi, to wiedzą wszyscy, zwłaszcza Ci co nie oszczędzają w ogóle. Ja należę do ludzi pośrodku, moja rodzina do tych co zapominają oszczędzać. Chodzę i po każdym staram się wyłączać wszystkie urządzenia elektryczne które w danej chwili nie są używane. Ale czy to wystarcza? Otóż nie, nie których rzeczy nie da się uniknąć: lodówka, pralka, bojler i telewizor dla dzieci. Do tego komputery, światło(diodowe żarówki) i inne urządzenia, dają w skali miesiąca dosyć spory rachunek.
mikroinstalacje-wiatrowe3.jpg
Zdjęcie: google.pl

Dużo ostatnio czytałem o energii, energii niby darmowej.Ale czy koszt zrobienia urządzenia do pozyskania darmowej energii jest tani? Pomyślałem że mogę takie urządzenie zrobić sam. Dokładnie chodzi mi o zrobienie prądnicy "amerykanki" z pionowym wiatrołapem czy jak tam się to nazywa. Na początek spróbuje zrobić niewielkie zasilanie ładujące akumulatory dla oświetlenia na zewnątrz domu. Urządzenie będzie zamontowane na dachu budynku gospodarczego.
Nie wiem jak mi to wyjdzie ale trzeba spróbować. Ogólnie rzecz biorąc chce zasilić cześć domu aby móc zmniejszyć rachunki, a jednocześnie poeksperymentować aby stworzyć źródło prądu mogące zasilić w przyszłości nie tylko dom ale i koparkę S9 do Bitcoin-a, którą mam zamiar kupić. Czy się uda? Nie wiem, ale jeśli nie sprawdzę, to się nie dowiem.
O swojej pracy i kosztach będę pisał na blogu, jeśli się uda być może ktoś spróbuje też poeksperymentować.

Zainteresował mnie też pomysł silnika magnetycznego, a gdyby połączyć oba pomysły razem? Niepotrzebny byłby wiatr, a prąd miałbym cały czas :) ale to tylko taki wstępny pomysł. A co Wy o tym sądzicie?
A może ktoś z Was już robił coś podobnego i ma jakieś wskazówki?

Sort:  

Może panel słoneczny? Natomiast nie kupuj S9

Masz już S15 i S17. Zresztą nie wiem czy przy polskich warunkach da radę jako tako wykopać cokolwiek. Tutaj warto na wykopie się zapytać

!tipuvote 0.5 hide

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87