Sort:  

Chciałem wrzucić post przez steempeak ostatnio i wyskoczyło, że wykorzystałem limit uploadu, więc ich olałem od tamtej pory. Niezmiennie używam busy i dla mnie jest najlepsze. A steemit, no cóż, tylko znajomym podaję linki, bo nie chce mi się tłumaczyć różnicy :p

Steempeak nie jest idealny. Nie raz robi mi psikusy i czasami muszę się przesiąść na steemit, ale mam nadzieję, że to poprawią.
Busy nie lubię z powodu wyglądu, jakoś nie przemawia do mnie ;)

Reklamy w interfejsach to zapewne będzie norma :) Może na plus bo będą mieli inne dodatkowe źródło finansowania.

Jeśli kasa pójdzie na rozwój projektów, bo o jakimś wykupie steem z rynku można pomarzyć, a nie tylko na utrzymanie serwerów i zysk, to sytuacja jak najbardziej na plus.

Choć już dziś widziałem reklame, że jestem milionową osoba, która odwiedza stronę i mam szanse wygrać bon za 6000 zł do MediaMarket... widziałem reklamy różne od kilku dostawców, jak widać niewysokich lotów też, więc tylko czekać na jakieś scamy, pishingi, co o steemit dobrze nie będzie świadczyło.

Congratulations @herbacianymag! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00