You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkursy na Steem - Świetna zabawa i oszustwa ...

in #polish6 years ago (edited)

Osobiście nie głosuję w konkursach. Choć jak parę tekstów z konkursu mi się spodoba, to chętnie sprawdzam jakie były wyniki, jak mój gust pokrywa się z innymi.

Niestety ostatnio zauważyłem:
Członek sp-group na członków sp-group + jeden spoza na 2 bądź 3 miejscu dla niepoznaki.
Jest jakaś akcja, więc pewnie pojawiła się reakcja i "druga" strona przestała być obiektywna.

Nawet chciałem zacząć głosować, ale czy raczej wątpię, żebym w obliczu takich obustronnych manipulacji, zachował obiektywność i przyznał zwycięstwo osobie, której tekst mi się spodobał, a tylko osoby z sp-group na nią głosowały, a też nie jest tajemnicą, że nie rozumiem całej idei sp-group skupionej wokół zarabiania, więc sympatykiem grupy nie jestem.

Chyba formuła powoli się wyczerpała i trzeba poszukać innych.
@grecki-bazar-ewy, @pkocjan, @steemit-polska

Może pod postami konkursowymi autorzy powinni postować linki z swoimi postami, a osoby powinny głosować poprzez upvote komentarzy. Wyniki publikować w dwóch kategoriach ilości głosów i zgromadzonego rshares.
Co zyskują autorzy biorąc udział w nowej formule:
-podwójny głos na swój post (post + komentarz plusowany jak wpis)
-większy zasięg

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62447.99
ETH 2513.51
USDT 1.00
SBD 2.67