Sort:  

Oo i jak wychodzą ? Ze sklepów pasteryzowany jest, jakbym kupił z rynku świeży niepasteryzowany to wpłynełoby na proces produkcji ?

Robiłem 2 razy z soku biedronkowego i moim zdaniem wychodzi bardzo dobry. Ludzie pili i też smakowało więc chyba ok. Nigdy nie robiłem z niepasteryzowanego, ciężko powiedzieć jak by wyszedł, ale na pewno znacząco by podskoczyła cena.

Biedronkowy cydr za butelkę 0.5l wychodzi jak dobrze pamiętam z 1.7 PLN. Można by z ceny jeszcze zejść nie kupując ksylitolu bądź robiąc większą ilość, bo zostaje nam cukier brzozowy.

Trochę by podskoczyła ale nie jakoś super taki sok z ryneczku myślę po 2,5 się kupi za l. Bardziej mi chodziło o cykl produkcji tyle samo go w gąsiorze trzymać , ta pasteryzacja wydaje mi się że powinna wpływać jakoś

Wydawało mi się że są drozsze takie soki. Co do produkcji, to pewnie jakoś to wpłynie na smak, ale nigdy z takiego soku nie robiłem, to ciężko mi powiedzieć.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66297.29
ETH 2682.98
USDT 1.00
SBD 2.87