Greckie "giemista" - pomidory i papryki faszerowane, zapiekane w sosie pomidorowym.

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Congratulations @grecki-bazar-ewy! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

W Bułgarii byłem również jako dziecko i niestety moje wspomnienia są jak najgorsze - być może trafilem na bardzi złych kucharzy i gdyby nie owoce, schudłbym jeszcze bardziej :)

Nie wiedziałem, że od lat robię giemiste! To pyszne i baaardzo pożywne danie. Czasami wystarczą 2 papryki i troche ziemniaków a człowiek nie może podnieść się od stołu!

Masz rację, jeśli chodzi o jedzenie w Bułgarii to pamiętam jedynie te faszerowane papryki i podobnie jak Ty owoce. Zwłaszcza wielkie i soczyste brzoskwinie, bardzo słodkie.

Była jeszcze baranina i ostre papryczki ale tego już nie jadłam :P Ja z resztą mało co jadłam jako dziecko.

Mimo, iż nie jestem jakimś mega miłośnikiem warzyw, raczej typowy mięsożerca ze mnie, to aż ślinka leci na widok tych pyszności!

Dziękuję :) Polecam farsz z mięsa mielonego (najlepiej wołowego), odpowiednio przyprawiony smakuje wybornie.

Wow!Wystarczy spojrzeć na te pyszności i już jestem głodny 😋

Pamiętam doskonale Twoje faszerowane papryki :) Nawet się uśmiechały :P

Faszerowanych pomidorów jeszcze nigdy nie próbowałam. Muszą być przepyszne.! Pomysł na obiad juz dzisiaj mam.!:) Chętnie wypróbuję Twój przepis, wszytsko wygląda bardzo apetycznie. :D

Bardzo się cieszę że w Twoim domu zagości troszkę mojej greckiej kuchni :)
Pochwal się jaki farsz zrobiłaś i jak wyszedł obiad.

Pozdrawiam z Korfu :)

no to zes kobieto mi slinki narobila :) ummmmm uwielbiam nadziewane papryki, pomidory juz mniej ale tez moga byc .....:) pysznosci !

No tak, smak jest inny więc jak dla mnie najlepiej po jednym dużym w towarzystwie ziemniaczków :P

Różne warzywa już faszerowałam ale nigdy pomidorów! Super pomysł, na pewno spróbuje :)

Po faszerowanych cukiniach czas na pomidory ;) Spróbuj, są na prawdę pyszne.
Ja jeszcze nie jadłam faszerowanej cebuli a podobno tez jest bardzo dobra.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66396.53
ETH 3174.43
USDT 1.00
SBD 4.15