You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bez tej umiejętności NIE STWORZYSZ dobrych RELACJI z nikim!

in #polish6 years ago

Artykuły, ktore podałes widze pierwszy raz na oczy. Oprocz tego jasno napisałem skąd jest moja wiedza na ten temat - z książki! Na bieżąco jak ją czytałem tworzyłem jej streszczenie, ktore teraz zamieszczam tworząc cykl. Czasem moze pojawić sie zdanie, ktore jest cytatem, ale w głównej mierze to moje słowa (jedynie bazujące na wiedzy z książki)
A co odpisania na twoją wiadomość, to napisałeś ją ledwie 5 godzin temu, a ja nie siedzę cały czas w Steemit.

Sort:  

No okej, może za mało czekałem na odpowiedź. W takim razie warto oznaczyć miejsca, które są cytatem i podać źródło książki tzw. bibliografia. Jak oznaczysz miejsca, które cytowałeś i wpiszesz źródło książki, to wycofam flagę. Widziałem, że w poprzednich postach także nie oznaczyłeś odpowiednio cytatów i źródła.
Na pewno to zaoszczędzi ci w przyszłości podobnych problemów z innymi użytkownikami.
przykład oznaczenia cytatu:

to
jest
przykład
Zaczynając linię od >

Ciezko mi bedzie to zrobić, bo streszczenie pisałem dawno temu i nie wiem co jest moimi słowami a co nie. Jednak mogłbym jeszcze bardziej zredagować notatki, w taki sposób by niemal wszystko wyszło z mojej głowy. Będę interpretował i pisał na bieżąco.
Śmiesznie jednak wyjdzie jeśli zacznę interpretować swoje słowa, ale jak mus to mus ;)

Prosty sposób na weryfikację co ty napisałeś a co ktoś inny jest skopiowanie dwóch zdań z tego tekstu i wyszukanie ich w wyszukiwarce np. Google.
Jest to kwestia sekund.

Generalnie ze steem jest taki problem, że wystawiając tekst, zarabiasz na nim. Przez to autor, od którego brałeś fragmenty, może zażądać od ciebie wynagrodzenia za wykorzystanie jego utworu w celach zarobkowych.
Inna sytuacja jest gdy korzystasz z prawa cytatu w jakimś konkretnym celu. Ale wtedy trzeba jednoznacznie zaznaczyć co jest cytatem i skąd są one brane.
Jakbyś pisał tak pracę licencjacką, to zostalbyś oskarżony o plagiat bez mrugnięcia oka xd

Nauczyłem sie dziś czegoś. Dziekuję za pomoc i fajnie że reagujesz na takie rzeczy :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94