You are viewing a single comment's thread from:

RE: #1 Zdrowa Wielkanoc: "Sernik" z nerkowców z musem mango 🍰 BEZ CUKRU!

in #polish7 years ago

Super wyglądają te warstwy!

Jeżeli masz ochotę trochę poeksperymentować to spróbuj następnym razem zastąpić masło i ciasteczka np. migdałami zblendowanymi z kaszą gryczaną (niepaloną), odpowiednio 150 i 50 gramów.
Też fajnie sprawdzają się jako spód, ale nie zawierają tylu kalorii. ;)

Tak, czi inaczej wciskam follow z całej siły i czekam na kolejne przepisy! :D

Sort:  

Dzięki!
Zaskoczyłeś mnie tym połączeniem kaszy gryczanej z migdałami jako spód do ciasta, tego jeszcze nie robiłam ;)) Powiedz, czy kasza ma być wcześniej moczona?
Super, że do mnie zajrzałeś i dzięki temu poznałam także Twój blog :)
Zajrzyj tez sobie na moje wcześniejsze wpisy, mam nadzieję, że znajdziesz tu swoje smaki!

Tak, tak! Zapomniałem napisać, że kaszę moczymy przez noc. :)

Na Twoim blogu na pewno będę szukał jakiś fajnych pomysłów bo widać, że masz smykałkę do gotowania! :)

Jestem fanką niepalonej gryki i możliwości jakie daje w kuchni. Koniecznie muszę spróbować zrobić spód do raw ciasta z Twojego pomysłu.

Dzięki! Do zobaczenia gdzieś wśróď naszych przepisów 😎

Daj znać co myślisz, mam nadzieję, że będziesz miło zaskoczona :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65441.17
ETH 2660.98
USDT 1.00
SBD 2.87