Dziecięca Drużyna Pożarnicza uczestniczyła we mszy świętej w kościółku p.w. św. Anny.

in #polish6 years ago

Ochotnicza Straż Pożarna z Jadownik wraz z Dziecięcą Drużyną Pożarniczą uczestniczyli w uroczystości odpustowej w kościółku p.w. św. Anny na wzgórzu Bocheniec w Jadownikach.



W Jadownikach w niedzielę swoje święto obchodziła patronka kościoła, położonego na pięknym i malowniczym wzgórzu Bocheniec, św. Anna. 

Jak to przypada w tradycji wsi w dniu tym odbywają się uroczystości, m.in. msza święta z procesją dookoła kościółka oraz odpust. Strażacy wraz z Dziecięcą Drużyną Pożarniczą również wzięli udział w obchodach corocznego święta patronki Bocheńca. Składali się oni z dwóch pocztów sztandarowych, strażaków niosących baldachim oraz chorągwie podczas procesji. Nasi najmłodsi przedstawiciele z DDP również uczestniczyli we mszy świętej i procesji. Msza rozpoczęła się o godzinie 11:00.
Pozostali strażacy kierowali ruchem na drogach na wzgórzu, gdyż w niedzielę na tamtejszych drogach odbywał się ruch jednostronny. Kilku z nich pilnowało porządku już przy kramach i parkingu oraz czuwali nad bezpieczeństwem by uważano przy petardach. Tutaj strażacy na miejscu byli już od godziny 8.

Poniżej przedstawiam zdjęcia z uroczystości:


Dzięki za wizytę.
Pozdrawiam @firesteem.

Sort:  

Piękny widok ze wzgórza. U mnie w Chełmcach mam taki sam widok z terenu kościoła. Cały Kalisz pięknie widać. Pozdrawiam.

Jeśli będziesz gdzieś w okolicach to zrób trochę fotek, bo chętnie zobaczę. W zamian ja postaram się zrobić trochę z Bocheńca :)
Przy dobrej pogodzie z naszego wzgórza widać tatry - to z drugiej strony niż to zdjęcie w poście.
Pozdrawiam!

Gdzieś mam, ponieważ byłem no komunii i pstrykałem. Jak znajdę to wrzucę.
Tatry? To dopiero świetne widoki.

Bardzo chętnie oglądne Twoje zdjęcia ☺
Ja jak znajde chwilę czasu to wyjade na Bocheniec i porobię parę fotek. Może Tatry będą widoczne ☺

Za trzy tygodnie będę miał nowy aparat, nikona po bracie - kupił sobie lepszy, bawi się w makro i takie tam. Trochę mnie podszkoli w obróbce i zdjęcia będę miał chyba lepsze.
Pozdrawiam.

Jesli Ci się spodoba to pewien jestem że bedziemy widzieć u Ciebie więcej postów z tagiem #pl-fotografia

Kto wie. Zobaczymy jak mi pójdzie i czy załapie bakcyla.

Wierzę w Ciebie i bardzo chętnie zobaczę w nowym świetle Twoją okolicę, działkę czy też zdjęcia z różnych wypraw czy prac i spotkań :-)

Congratulations @firesteem! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66438.74
ETH 3268.32
USDT 1.00
SBD 4.39