Plany na rok 2019 - Raport 1

in #polish5 years ago (edited)

Jak ten czas szybko leci, rok temu planowałem różne rzeczy, część się udała, część nie - wiadomo. Rok 2018 przyniósł wiele ważnych rzeczy i może warto podsumować co nieco.

obraz.png

Krótkie podsumowanie

Z rzeczy, których nie udało mi się osiągnąć jest jakaś ogólna pielęgnacja. Stosowałem przez trochę czasu różne wcierki we włosy, które miały dostarczyć potrzebnych składników i odrosnąć. Niestety jakoś niespecjalnie to działało, raz wydawało mi się, że widzę jakieś włosy, a potem jakby ich nie było. Przynajmniej nic szczególnego nie odrosło, więc rzuciłem to w cholerę :D

Wagę potem też przestałem jakoś specjalnie traktować (iść w odchudzanie), a raczej stabilizować. Oczywiście jako, że mamy jakiś "pit stop" to spróbuję wrócić i znowu zrzucić coś. Na przestrzeni 2018 roku udało się spalić jakieś 16kg, może na przestrzeni 2019 również tyle (o ile nie więcej). Tak więc czas wziąć się za siebie ponownie ;)

Kryptowaluty

Ogólnie liczba Bitcoinów jest lekko rosnąca - jest to spowodowane różnymi projektami, które pozwalają coraz częściej i w tej walucie zarabiać - nie jest to może dużo, od paru centów do kilkudziesięciu dolarów tygodniowo. Niestety z powodu rozbicia środków (część jest w Lightning Network, część na giełdzie) ciężko jednoznacznie policzyć co, gdzie i ile. Strzelam, że z 1.4 BTC może być, ale "nie wiem".

Spora część mojej energii jest naturalnie w Steem. W ostatnim raporcie miałem 3726 Steemów, a teraz mam 3850 (po dwóch tygodniach). Wzrost o 124 Steemy w dwa tygodnie jest moim zdaniem bardzo dobry. Oczywiście nie jest to cały zarobek jaki uzyskałem, a główny. Część mojej energii idzie na kolejną delegację :-)

Według raportu pierwszego rok temu o tej porze miałem ~900 steemów. Czyli prawie 3000 steemów w rok udało się zdobyć, a powiem, że nie spodziewałem się tego. Tak więc szanse na 10 000 Steemów do 2021 roku są jak najbardziej realne. A spodziewałem się, że max 1 - 1.5k.

Jednakże z miesiąca na miesiąc ilość wzrasta (potencjalnie), więc kto wie, może 10 000 będzie nawet za rok.

Rok temu pisałem o kopaniu kryptowalut ... wtedy się opłacało, bo parę dolarów wpadało (pewnie z 2 tygodniowo :D), dzisiaj to już tak nieopłacalne, że wszystko powyłączane. To były czasy, a teraz nie ma czasów ;)

Przypominanie mnóstwa zbędnych rzeczy

Oj, co się działo przez ten rok, to były czasy faktycznie :D Nie było Hellobota, nie było Diosbota (i zarazem nie było oszukiwania mnie i Diosbota), nie było sklepu, nie było niczego ;) Steem był o wiele skromniejszą platformą, chociaż zarobki związane z bańką były większe. Nie zmienia to faktu, że ten rok będzie kolejną rewolucją dla platformy czy w ogóle internetu. Dwa projekty na ukończeniu, @cardboard męczy za trzecim (sam się też męczę i @jacekw :D), @lukmarcus chce by rozwijać DGameMarket, wszystko na raz :>

A ogólnie dużo fajnych rzeczy się działo, ot na przykład ślub @hallmann i @foggymeadow - huczna uroczystość ;)

Dziękuję wszystkim, którzy byli oparciem dla Polskiej społeczności, to dzięki Wam ja (i Polski Steem) zaszedł tak daleko!

Sort:  

Cześć!
Witaj na tagu #pl-emocjonalnie. Cieszę się, że dołączasz do emocjonalnej strony Steema. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej.


Autorzy postów na naszym emocjonalnym tagu są nagradzani głosem noisy, mmmmkkkk311, diosbot oraz planter.
@nieidealna.mama

Dziękuję za ugoszczenie mnie na tagu przez Ciebie i twoją Panią. Jestem dozgonnie wdzięczny!

A ja nie mogę przytyć nawet 2 kg.. eh :/

Gratulacje, 16kg w rok to niezły wynik (tak mi się zdaje :P). Podziwiam za siłę woli!

Dzięki, chociaż może i więcej by się udało, ale niestety jakoś nie dałem rady, więc postanowiłem odczekać trochę i utrzymać, co się nawet udało. Ale jako, że nowy rok, to nowe możliwości, to czas iść dalej :P I tak kroczek po kroczku.

No yerbke polecam, i humorek poprawi, uzupełnia witaminki, poprawia trawienie i prace jelit, zabija głód, daje energii do pracy intelektualnej :3

Jakby pił yerbę przez cały rok to byłoby - 25kg. :d

Czyli do przodu :) Gratuluję!
Oczywiście życzę kolejnych i coraz większych sukcesów w 2019 roku :)

Dziękuję! To nie moja zasługa a ludzi z #polish

Co to dla ciebie @fervi 10k, mierz wyżej ;)

Będzie wyżej, ale w dłuższym okresie czasu :P 100k i 10 btc

Wydaje mi się, że nasze wspólne projekty jakoś przystopowały w ostatnim półroczu. Dobrze, że dogadałeś się z innymi użytkownikami i ciągle tworzysz tutaj nowe ciekawe rzeczy. Chciałbym pomóc, ale hmm wiesz jak to u mnie z czasem. Choć rzeczywiście ostatnio pojawia się go troszkę więcej to może do czegoś razem siądziemy, jak dawniej ;)

Jak się uda to czemu nie? :P

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64104.40
ETH 3148.52
USDT 1.00
SBD 4.25