Sort:  

nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi. szczerze mało używam steemit.com bardziej siedzę na busy.org.
Z tego co mi wiadomo to system powiadomień na steemit ogólnie działa słabo/wcale.
Ale wchodząc w https://steemit.com/@es4travel/comments lub https://steemit.com/@es4travel/recent-replies możesz sprawdzić wszystkie swoje komentarze lub wszystkie odpowiedzi do komentarzy/postów. nie ma tam ograniczenia czasowego. np. w replies widzę odpowiedź od bota do Twojego postu sprzed 2 dni.

Tak tak to wiem, tylko zastanawiam się czy w jakiś sposób dochodzą komentarze do ludzi, którzy wrzucili swoje posty np. tydzień temu. Załóżmy, że spodobał mi się jakiś temat i zadaję pytanie, jednak nie dostaję odpowiedzi, bo wpis ma już tydzień czasu i autor nie sprawdził akurat tego posta (chciałabym uniknąć u siebie takiej sytuacji, a w momencie kiedy pojawi się na moim profilu dużo wpisów obawiam się, że nie będę wstanie kontrolować ich codziennie i właśnie zastanawiałam się, czy jest jakiś system powiadomień o nich).

Ciężko mi to jakoś opisać zgrabnie ale spróbuję :)
Ten post napisałem 22h temu. Twoja odpowiedz do niego pojawia mi się jako pierwsza tutaj i nawet jak byś napisała mi teraz odpowiedź do posta sprzed miesiąca czy nawet dwóch, to jeśli nikt inny by mi nic nie napisał to ona też była by pierwsza.
Więc wystarczy regularnie sprawdzać zakładkę "replies" i będziesz na bieżąco. Napiszę Ci odpowiedź do Twojego pierwszego posta i możesz sobie potem sprawdzić na swoim profilu jak to działa.
Edit:
Albo napiszę go jak napiszesz drugi post to wtedy będziesz to lepiej widzieć. I jeszcze takie info na przyszłość: Jeśli używasz tagu #polish to staraj się też umieścić tekst po polsku, bo takie jest główne założenie tego tagu. No chyba, że piszesz po angielsku o polerowaniu :)

Ahaaa chyba już wiem o co chodzi! :) jak się okazuje szukałam nie tam gdzie trzeba. Dzięki śliczne za info. Co do hasztagu również zwrócę na to uwagę. Pozdrawiam!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64961.60
ETH 3103.64
USDT 1.00
SBD 3.86