Nieznany autostopowicz

in #polish5 years ago

Wczoraj rano, jak to zawsze rano, wstałem do pracy. Ubrałem się, zjadłem śniadanie pożegnałem dziewczynę i dziecko.

Wyjeżdżam

Patrzę a tu po paru kilometrach ( bo do pracy mam około 17 km) autostopowicz.

Jak to bywa z autostopowicza mi nigdy nie wiesz kogo ze sobą zabierzesz.

Zanim przejdę do sedna opowiem wam jeszcze o pewnym autostopowiczu którego kiedyś zabrałem kiedy wracałem z Płocka.

Więc jak wspomniałem wyżej wracałem z Płocka i zauważyłem pewnego mężczyznę który miał ze sobą plecak taki podróżny. Zabrałem go zapytałem się go po co mu ten plecak on odpowiedział mi:

"Panie wkurzyłem się na swoją żonę bo sapała się do mnie, że złe rzeczy mówię do swojego dziecka a to przecież ja miałem rację a nie dziecko to się wkurzyłem i powiedziałem że wyjeżdżam i poszedłem sobie z buta do Imielnicy wziąłem do plecaka namiot ale później skończyło mi się piwo i postanowiłem wrócić "

Mówi do mnie że dziękuję za to że go w ogóle zabrałem i częstował mnie piwem.
Oczywiście nie mogłem się napić podczas jazdy.

A teraz opowiem wam o tym autostopowiczu z wczoraj.

Zapytał się czy jadę w danym kierunku powiedziałem że tak że to po drodze.
Wsiadł.

Od razu zaczęło od niego walić jakąś gorzałą. Mówię "no kurde znowu to samo będzie"

Ale dobra trochę z nim pogadałem i było dobrze, zatrzymaliśmy się koło sklepu.

" Masz pożyczyć 2 zł ? " - powiedział
Spojrzałem się na niego
"Mam takiego kaca że nie wytrzymam chyba a piwo bym wypił" - powiedział

Więc no dobra pożyczyłem mu te 2 zł.
Podziękował i odszedł w stronę sklepu.

Kilometr później słyszę jakieś dziwne trzeszczenie, patrzę a tu obok mnie puszka którą on zostawił...

Wróciłem do domu.

A teraz najlepsze dziś rano znowu ten sam gość o tej samej godzinie był na tej samej drodze i znowu łapał stopa, znowu do sklepu.

Tym razem pomachałem mu, że się śpieszę i pojechałem dalej.

Ciekawe Ile jeszcze razy będę go tam widywał...

Taka historyjka :D

#pijak

Posted using Partiko Android

Sort:  

Haha! I ten #pijak :D

Brakuje tylko "Historia inspirowana Panem poniżej"

Ksieciunio :D pamiętam go xd

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71