Niecodzienny Codziennik: Fake & News #12

in #polish5 years ago

piZap_1554108258145.jpg

Oto nowy numer Codziennika, waszego głównego źródła informacji. Tutaj znajdziecie najważniejsze wydarzenia na #polish a także poznacie sekrety, o których większość z nas i was nie miała bladego pojęcia.

W dzisiejszym numerze:

  • Steem po 10 $. Szok i niedowierzanie!
  • Tygodnik kuratorski przejdzie modernizację,
  • Fervi świętuje 2 lata na Steem.

Steem po 10 $. Szok i niedowierzanie!

Długo czekaliśmy na takiego newsa i wreszcie się doczekaliśmy. Cena Steema osiągnęła 10$ i na to wychodzi, że ciągle rośnie. @baro89 opisał nam swoje emocje związane z tym niecodziennym wydarzeniem, a zresztą przeczytajcie sami.

" Obudziłem się dokładnie o godzinie 6:30. Spojrzałem na okno i zobaczyłem jedynie ciemne chmury i krople deszczu na szybie. Pomyślałem, że to będzie kolejny dzień do dupy. Chwyciłem telefon, by przejrzeć czy jakieś ciekawe posty zostały dodane na #polish w czasie, kiedy spałem. Niestety ostatni post na tagu #polish był sprzed 20 godzin. Stwierdziłem, że trzeba wstać z wyra i ogarnąć się póki moje kobiety jeszcze śpią, wypić kawę i spróbować coś napisać na Steem.

Usiadłem przed komputerem, otworzyłem swój notatnik, ale niestety nic konkretnego nie przychodziło mi do głowy. Z ciekawości stwierdziłem, że wejdę na stronę CoinMarketCup, by zobaczyć cenę Steema.

To, co zobaczyłem, przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Moim oczom pojawiła się kwota 10$ za jednego Steema. Najpierw byłem w szoku, a później zacząłem krzyczeć do mojej żony, żeby szybko przybiegła, bo Steem zwariował. Niestety żona dalej spała w najlepsze i nie miała ochoty wstać. Wtedy pobieglem szybko do sypialni i zacząłem ją budzić i krzyczeć, że Steem jest po 10$, wtedy ona odwróciła się do mnie i powiedziała:

Co Ty gadasz człowieku? Weź się już obudź!

No i się obudziłem. Okazało się, że to był tylko piękny sen..."

Chcielibyście taką cenę Steema? Baa, kto by nie chciał... Jednak cały czas mamy nadzieję, że Steem poszybuje w górę i będziemy cieszyć się z wysokich kwot pod naszymi postami. Trzymamy kciuki za naszą platformę.


Tygodnik kuratorski przejdzie modernizację

W ostatnim numerze Tygodnika kuratorskiego, redaktor naczelny zapowiedział zmiany od przyszłego tygodnia. Niestety nie mogliśmy dowiedzieć się z tego wydania, jakie to zmiany nas czekają. Tymczasem nasi szpiedzy dziennikarze przenikli na tajny czat Kuratora-Polskiego i wszystkiego się dowiedzieli.

Oto lista zmian, jakie zajdą od najbliższego numeru Tygodnika kuratorskiego:

  • Tygodnik kuratorki będzie publikowany we wszystkich lokalnylnych prasach na terenie Polski, a także planowana jest dystrybucja na inne kraje Unii Europejskiej (Niemcy i Grecja),
  • Wszystkie wydania Tygodnika będą dostępne na Steem tylko po wcześniejszym oddaniu Upvote'a (koniecznie 100%) na dane wydanie oraz koniecznie dodaniu Kuratora-Polskiego do listy swoich obserwujących,
  • będzie możliwość wykupienia prenumeraty Tygodnika na miesiąc, 3 miesiące oraz na rok. Niestety kwoty nie są jeszcze ustalone, ale płatność będzie możliwa zarówno w Steemach jak i Bitcoinie, ale relacja liczy również na wsparcie w Euro oraz złotówkach,
  • Redaktorzy Tygodnika kuratorskiego zaczną dostawać comiesięczne pensje, o które tak walczyły Steemowe Związki Zawodowe,
  • Redakcja będzie miała swoją siedzibę. Do tego celu wynajęty już został mały lokal w piwnicy pod Baranami, gdzie co tydzień każdy redaktor Tygodnika będzie musiał stawić się osobiście ze swoimi materiałami do kolejnego wydania. Wszystkie przejazdy redaktorów mają być opłacane z zysków Tygodnika.

Lista zmian oczywiście dalej jest otwarta i najprawdopodobniej zostaną zastosowane również inne zmiany, ale o nich dowiemy się dopiero za tydzień w niedzielę. Dlatego zarówno my jak i wy musicie śledzić kolejny numer Tygodnika kuratorskiego.


Fervi świętuje 2 lata na Steem

Jeden z najaktywniejszych Steemian na polish, kurator wielu programów wspierających #polish, programista, myśliciel, właściciel dwóch botów: Diosbota i Nerviego, obchodzi właśnie 2 lata swojej działalności na platformie Steem.

Tej osoby przedstawiać nie trzeba, ale wypada. Niemniej nie będziemy się zbytnio rozpisywać. Jeżeli ktoś nie zna Ferviego, to raczej nie jest użytkownikiem platformy Steem.

Fervi cały czas ma nadzieję, że Steem przetrwa choć wątpliwości pojawiają się co jakiś czas. Mało jest osób, które tak aktywnie, nieprzerwanie od 2 lat tworzą tę platformę i aktywnie działają na rzecz jej rozwoju. Czekamy na kolejne projekty Ferviego, a ze swojej strony życzymy dalszych sukcesów i kolejnych 2 lat aktywności na Steem.

Fervi! Żyj 100 lat!


To wszystkie informacje jakie przygotowaliśmy w tym numerze Codziennika. Oczekujcie kolejnego numeru, który pojawi się już niebawem.


Sort:  

This post is supported by $0.21 @tipU upvote funded by @grecki-bazar-ewy :)
@tipU voting service: instant upvotes + profit sharing tokens | For investors.

Fervi! Żyj 100 lat!

Aż tak mi źle życzysz? XD

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63202.55
ETH 3085.17
USDT 1.00
SBD 3.85