Poznaj eksperta - @noisy

in #polish6 years ago

Chciałbym Wam przedstawić kogoś niemal niedostrzegalnego w blockchainie, kto moim skromny zdaniem zasługuje na wzięcie pod uwagę, a może nawet na nazwanie ekspertem.

secret-2681508_1280.jpg
Źródło

Kim jest noisy?

Niewiele wiadomo o nim, bo jak wspomniałem, jest bardzo skryty. Moje dobrze poinformowane źródła podały mi kilka informacji o jego tożsamości, jednak z uwagi na RODO pozwolę mu zachować swoją anonimowość. Dla łatwości nadam mu imię, którym będę o nim mówił. Powiedzmy że będzie to Krzyś.

O Krzysiu

W swoich nielicznych i bardzo zwięzłych wypowiedziach Krzyś daje się poznać jako osoba o zaskakująco dogłębnej wiedzy o Steem. Dosłownie, w żyłach tego gościa chyba płyną bloki blockchain.

Przypuszczam, że Dziadek Krzysia był w Wehrmachcie. On sam Ordnug wyssał z mlekiem matki, co objawiło się w jego dziele, https://steemprojects.com/ .

Jak już wspomniałem, Krzyś nie jest zbyt wylewny, ale jak już przemówi, jego głos ma olbrzymią moc i parę, z angielskiego steem power.

Sam proces myślowy Krzysia jest wyraźnie rozproszony. Dokładniej rzecz ujmując, Krzyś ma głowę w chmurach. Jeszcze dokładniej, biorąc pod uwagę jego pomysły, angielskie powiedzenie "sky is the limit" ograniczyłoby jego wizjonerskie podejście. Dość wspomnieć jego ostatni pomysł, protokół WISE, z polskiego MUNDRY. Dla przeciwników ŁAJZA - wszystkich zero tak o nim mówi.

Może to Was zaskoczyć, ale w mojej ocenie jest on ekspertem #pl-steem i #steem.

Gdzie go można spotkać?

Krzyś tak jak wspomniałem, prowadzi skryty tryb życia i trudno go znaleźć gdziekolwiek. Szczególnie Na Youtube. Zachęcam do wysiłku, by samemu się z nim zapoznać. Obejrzyjcie sami @noisy. I @noisy2. I @noisy3. I @noisy.witness. Może gdzieś go znajdziecie, a warto.

Post ten jest zgłoszeniem w konkursie Poznaj Eksperta zorganizowanego przez @noisy. Zbieżność nazw przypadkowa.

Sort:  

Dziękuję serdecznie za wpis o mnie :) Mam nadzieję jednak, że wiedziałeś, że pisanie o mnie się nie opłaca, bowiem jak mówiłem, ja jestem wykluczony z konkursu:

mówiłem o tym w 5m02s

Ale jeżeli wiedząc to postanowiłeś poświęcić trochę czasu na napisanie tego mimo to... to tym bardziej doceniam :)

Przypuszczałem tak, ale w regulaminie tego nie napisałeś, ani tego, że wideo jest jego częścią ;)
Tak czy tak, z przyjemnością dam się zdyskwalifikować, na wpis zasługujesz.

Poza tym zgodnie z regulaminem nie mógłbyś głosować, a ten wpis daje Ci taką możliwość :)

@noisy już od dawna jest ekspertem i każdy to wie😀🙋 no ale miłe słowa nigdy nie zawiele. Kto wie jakie nowe pomysły Krzysiowi się narodzą po tym poście😀

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64332.82
ETH 3146.25
USDT 1.00
SBD 4.17