Miałem zawał podczas jazdy samochodem?! Udało mi się nagrać emocje i objawy. swiatblura

in #polish6 years ago

Witajcie kochani czytelnicy!!

Dawno nic nie pisałem, bo po prostu pisać o czym to zbytnio nie było. Dokładnie to w środę 10.05.2018 pojawia się jednak dla mnie temat, który można pokazać i myślę ,ze niektórych może zaciekawić. Niestety nie jest on przyjemny dla autora a śmiem powiedzieć ,że bardzo stresujący. Jednakże jak wiemy swiatblura #swiatblura nie jest idealny. Pełen jest zagrożeń i wszelkiego rodzaju poryzanych akcji psychiczno-fizycznych.

Słuchajcie kochani mówiąc krótko zwięźle i na temat to miałem prawdopodobnie jakiś atak małego zawału albo atak tachykardii. Co prawda to nigdy nawet znałem tego słowa,do czasu dzisiaj opisywanego wydarzenia. Objawy się zgadzają dlatego też obstawiam te dwie sytuacje. Większość ludzi,która widziała nagranie uważa ,że to nie był zawał a właśnie ta tachykardia. Ja niestety nie jestem ekspertem medycyny i określiłem to jako szary człowiek jako mały zawał. Dlatego też używam takich właśnie słów w nagłówku. Z drugiej strony o zawale każdy słyszał więc powinno zainteresować to większą grupę osób. Zdarzenie to przydarzyło mi się w najmniej oczekiwanym momencie bo podczas jazdy samochodem! Jednakże miałem kamerę i udało mi się nagrać ,to co przeżywałem w danym momencie czyli swoje emocje i to jak się czułem w tamtej sytuacji. Skleiłem wszystko do kupy i tak o to powstał dzisiejszy materiał.

Tutaj powiem wprost. Wiem ,że na steemit jest duża grupa "profesorów polonistów i naukowców"
Dla niektórych osób to będzie to na pewno materiał bardzo wulgarny do takiego stopnia ,że nie będą w stanie tego obejrzeć lub nie będzie im pozwalał na to ich "status". Jednakże chciałbym powiedzieć ,że to były naprawdę niesamowite emocje a ja jestem tylko zwykłym prostym człowiekiem. Jeśli obejrzysz skomentujesz to będzie mi bardzo miło. Decyzję pozostawiam jednak Tobie.

Niektórzy pewnie zapytają a dlaczego nie wrzuciłem tego na Dtube lub D live to odrazu odpowiadam ,zę mój internet ten materiał wysyłał 1 dzień od samego rana do wieczora. Niestety mam tragiczny upload dlatego myślę ,że zrozumiecie.

Jeśli materiał się podoba udostępniajcie dalej. Ja nigdzie nie widziałem tego typu nagrania aby mieć możliwość porównywać swoje problemy z problemami innych osób.

Sort:  

miałem prawdopodobnie jakiś atak małego zawału albo atak tachykardii.

Wybierz jedno. Gdybyś miał zawał to raczej nie obyłoby się bez pobytu w szpitalu... mogłeś mieć po prostu arytmię - migotanie komór lub przedsionków. Radzę udać się do kardiologia i wykonać gruntowną diagnostyką: echo serca, test wysiłkowy, może nawet holter 24 h. Do tego testy krwi, oznaczenie elektrolitów hormonów tarczycy, cały profil sercowy. http://www.poradnikzdrowie.pl/sprawdz-sie/badania/profil-sercowy-badania-oceniajce-prace-serca-normy-i-wyniki_38216.html

Po zawale poziom troponiny w surowicy jest wyraźnie podwyższony, tego nie da się przeoczyć.

Jeśli palisz/pijesz/zażywasz stymulanty to najwyższy czas z tym skończyć. Organizm wysyła Ci sygnał, że pora coś zmienić w swoim życiu. Witamina D, magnez z witaminąB6/B12 oraz sok z aronii to podstawowy protokół, który musisz teraz wdrożyć.

Zdrowia i koniecznie skonsultuj się z lekarze.

już trochę zmieniłem swoja dietę więcej pomidorków wprowadziłem. nałogowo ani nie piję ani nie palę okazjonalnie tak ale aby nałogowo to nieee zdecydowanie nie. jem akurat dżem na śniadanie dzisiaj z czarnych porzeczek ( samodzielnie wykonany). Nie wiem co to było ale przeanalizowałem cały dzień i był trochę stresujący wszystko się nawarstwiło pewnie i poszłooo..

Straszne!
Zdrowia, Zdrówka stary!

dziękóweczka a zdrówko tooo się na pewno przyda

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64549.55
ETH 3170.62
USDT 1.00
SBD 4.13