You are viewing a single comment's thread from:

RE: 250 SP dla opiekunów polskich tagów

in #polish6 years ago (edited)

Akurat zdjęcia są moje i wykonane prze ze mnie. Gify też własnoręcznie wykonane prze ze mnie. Tyle że na gifach nie jestem ja i w sumie nie widać kto na nich jest. Popatrz co wstawiają inni tam. Ordynarnie ściągnięte z neta z twarzami itp. I dodatkowo jeszcze wyraźnie to piszą że materiały ogólno dostępne ściągnięte i chcieli się nimi podzielić. :D I zarabiają na tym kasę.

Sort:  

To, że ktoś robi źle, nie znaczy, że ty też możesz. Tym bardziej jeśli ktoś łamie prawo.
Gify mimo stworzenia przez Ciebie, to jednak nie są twoje, bo zdjęcia nie są twoje, więc jest to plagiat.

Tylko tak się składa że flagę dostały 3 posty z moimi autorskimi zdjęciami. A z gifami 1. Więc co mam o tym myśleć. To była czysta złośliwość dlatego że jestem Polakiem! (flagujący dowiedział się o tym przez przypadek na innym koncie, które po polsku skomentowałem) bo moje tagi też nic wspólnego nie miały z polską społecznością.
A zasadniczo testowałem co będzie miało lepszą oglądalność, bo konto nowe, można było zwrócić uwagę.
Flagi były walnięte złośliwie. BO JESTEM POLAKIEM!

To już nie mi oceniać.
Uważam, że używasz cudzych materiałów, co jest plagiatem.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94