Koktajl dla Podwyższenia Energii ze Świeżym Kokosem!

in #polish7 years ago (edited)

Wakacje jeszcze w pelnym rozbiegu i moje dzieciaki bezlitosnie wymagaja ode mnie ciagłej zabawy z nimi….

Potrzebowałam czegoś, aby poczuć się świetnie i w pełni energii.

IMG_2549.jpg

Ten koktajl dał mi witalność i entuzjazm, aby wrócić do kuchni i znów gotować więcej jedzenia, a potem bawić się z moimi dziećmi ☺

IMG_2543.jpg

Z tych barwnych owoców i jagód zrobiłam ten pyszny koktajl.
Od razu odczułam energetyzujące wyniki ☺
Świeże jagody i owoce są teraz w sezonie, więc koktajle smakują najlepiej!

IMG_2547.jpg

Połącz wszystkie owoce, jagody, świeży kokos w blenderze, wraz z wodą kokosową i blendujemy aż do gładkości .

Jagody sprawiają, że kolor tego koktajlu jest pięknie purpurowy,...

IMG_2555.jpg

a świeży kokos dodał mu charakterystyczny I przepyszny smak.

IMG_2557.jpg

Bardzo orzeźwiający, dodał mi energii, aby wrócić do kuchni….do garów ;-).

IMG_2556.jpg

Odświeżajacy i Energetyzujacy Koktajl.

SMACZNEGO!!!


Unless otherwise mentioned, all the photographs and the content published on this blog are the property of @awesome-seven
Please DO NOT copy the material or photos in full or in any part without my permission.


Wszystkie zdjęcia i posty na tym blogu sa orginalna praca i własnościa @awesome-seven.
Jeżeli chcesz użyć jakiekolwiek zdjęcie lub artykuł proszę się najpierw ze mna skontaktować.

Sort:  

to jest Bomba !! witaminowa i smakowa

Jest dla mnie porcja?

Kurczaki, to nic nowego :/

I also love to cook a lot !!! Try to make this cocktail for sure !!! Thanks

Ale smaka zrobiłaś... tip! 0.2

Bardzo sie ciesze, ze lubisz i dzieki za napiwek @cardboard!

Wygląda bardzo smacznie :)

Pozdrawiam
Djangos story @juicypop

Hi @awesome-seven! You have just received a 0.2 SBD tip from @cardboard!

@tipU - send tips by writing tip! in the comment and get share in service profit :)
By upvoting this comment you support the service - thanks!

smaka mi narobiłaś :P

bardzo sie ciesze @napotem... ;-)

Wyglada fantastycznie :) i smakuje cudownie :) wyprobowane :)

bardzo sie ciesze, ze wyprobowane :)))
Dzieki!

Wygląda świetnie i na pewno tak smakuje! Co myślisz o zamianie truskawek i gruszek z malinami i bananami? Do tego mleko sojowe zamiast wody kokosowej? Taka mała zmiana może być dobra? Powodzenia w dalszym gotowaniu.

Osobiscie, lubie kazdy rodzaj koktajli...niektore smakuja lepiej niz inne ale chodzi o to, ze to jest prosty i szybki sposob na spozycie witaminowej bomby bez łykania suplementów ;))

Zgadzam się we wszystkim co napisałaś. Bardzo dziękuję za inspirację. Na pewno skorzystam.

Każdy koktajl owocowy jest pyszny. Nawet arbuzowy :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59241.40
ETH 2525.12
USDT 1.00
SBD 2.47