You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czym jest upvote na Steemicie? - ilustrowany poradnik

in #polish6 years ago (edited)

Tym razem chyba udało mi się nie puścić żadnego masakrycznego błędu :)

Zastanawiam się nad tagami. Dawałbym "toolkit" zamiast polskiego "przewodnik", a także koniecznie któryś z tagów powinien zawierać główny temat postu: "upvote".
Chodzi mi o to, aby kiedyś - gdy już bedziemy mieli dobrą wewnętrzną wyszukiwarkę - dawało się wpisać "sndbox"+"toolkit"+(konkretne zagadnienie, np. )"upvote". W ten sposób tłumaczenia poradnika z @sndbox byłyby łatwe do używania i uzupełniałyby się nawzajem. Za pół roku mielibyśmy w ten sposób "kompletny leksykon sndboxa: Steemit dla początkujących po polsku", rzecz bezcenna, gdy nam się zwalą 2-3 mln nowych...

Co o tym sądzisz?

Sort:  

Dziękuję bardzo za Twoją pracę.
Powyżej tagów również zastanawiałem się. Dodałem "upvote". Ale myślę o "toolkit".
W poprzednich częściach wspomniałem "przewodnik", brakuje "toolkit". W pierwszych trzech częściach tego tagu nie ma.

Tak jak pisałem chodzi mi o to, aby można było w przyszłości podawać nowym 2-3 tagi, przy pomocy których mogliby oni sobie wyszukać całość polskiej wersji poradników @sndbox - a. JAK to osiągnąć, jakich użyć tagów - to już zostawiam Tobie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00