You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kim jest delegat STEEM-u? (STEEM Witness) Podstawowe informacje

in #polish6 years ago (edited)

Mam prośbę, zobacz czy masz mój głos. Bo tam jest dziwnie, po zagłosowaniu wyskakuje nazwisko spoza listy, a obok strzałka do upvote. Ale chyba jej właśnie wtedy NIE należy naciskać, bo się cofnie głos?

Sort:  

Bardzo dziekuje, tak wlasnie ma byc, UI do glosowania jest bardzo mylacy i duzo ludzi klika w strzaleczke i zdejmuje tym glos. ;-)

To juz nic nie rozumiem, jak głosować nie wciskając na strzałkę (do góry)? Mam je na zielono, to co głosowałem na nich czy im zabrałem głos?

Twoj glos dostalem, bardzo dziekuje ;-)

ok, znaczy że pozostali też dostali. dzięki za info.

Komu z delegatów oddałeś swój głos, możesz sprawdzić na https://steemd.com/@assayer.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85