Pl-publikacje: 9 piszących, 275 STEEM nagród. Także o współpracy z ILC

in #polish6 years ago (edited)



Witam Was serdecznie!


Do naszego konkursu, gdzie przygotowujemy teksty dla magazynu I love crypto (ILC), dołączyły trzy kolejne osoby: @marcon, @barbarossa i @fervi. Na dotację dla konkursu zdecydowali się natomiast: @jacekw (50 STEEM!!) i @cardboard (10 STEEM). Całej piątce jestem bardzo wdzięczny i serdecznie dziękuję za wsparcie.


Konkurs i pieniądze


W trakcie mojej korespondencji z I love crypto wyszło na jaw, że redakcja w chwili obecnej nie płaci autorom artykułów honorariów, a jedynie nagradza prenumeratą magazynu. Przede wszystkim zaś dostarcza platformy do nagłaśniania ich biznesów i idei.
Wydaje mi się, że tak czy inaczej dobra współpraca Steemian z pierwszym polskim krypto-magazynem i wzajemne wsparcie - mają jak najbardziej sens.
Powstaje dla nas jednak mały problem organizacyjny. Prace tych Steemian, którzy dostają się do czasopism w naszym konkursie, są mniej dostępne, bo płatne (trzeba wykupić numer czasopisma, aby się z nimi zapoznać i na nie zagłosować). Może to obniżać ich szanse w głosowaniu. W I edycji nie miało to aż takiego znaczenia, bo honoraria w czasopismach są porównywalne do naszych nagród konkursowych. (Gdy dowiedziałem się o tym, że Przegląd mnie opublikuje i opłaci, w ogóle zrezygnowałem z walki o nasze nagrody).
Ponieważ jednak tym razem prace będą nagradzane TYLKO w samym konkursie, chcę przesunąć termin ogłoszenia głosowania konkursowego do momentu wyjścia następnego po “naszym” numeru I love crypto (czyli numeru 4.). Wtedy za zgodą redakcji ILC wszyscy - i Ci co opublikowali, i ci, co nie dostali się do magazynu - będą mogli umieścić teksty na Steemicie. Wtedy wszyscy będą mieli równe szanse w końcowym głosowaniu.


Czy to nie za długo?


Nasz i tak już bardzo dłuuugi konkurs - który chciałem rozstrzygnąć w styczniu, kiedy wyjdzie numer 3., z “naszymi” tekstami - stanie się w ten sposób jeszcze dłuższy. Głosowanie i nagrody będziemy mieli pewnie dopiero w kwietniu 2019. Nie widzę jednak innego sprawiedliwego wyjścia. Chyba, że podpowiecie coś w komentarzach. (Po wysłuchaniu Waszych uwag w komentarzach, w ciągu kilku dni przygotuję odpowiednie, konkretne poprawki do regulaminu 2. edycji).
Mimo to zachęcam, aby nie tracić wiary w pl-publikacje. Fundusze są bezpiecznie odkładane na koncie steemit-polska. Wejście na pierwszy polski kryptomagazyn to świetna sprawa dla polskich Steemian - nawet bez honorariów. Warto o to powalczyć dziś, bo za 2 lata kiedy pojawi się w Polsce 8 platform blogowych na blokczejnach, będzie na to za późno! A przede wszystkim: choć ILC nie wspiera nas finansowo w konkursie, to przecież będzie sponsorował nasz Tygodnik Kuratorski i akcję dla dziecka w Afryce. Moim zdaniem to świetna sprawa! My ich wspieramy tu, oni nas tam - i razem powoli wypromujemy blokczejn i krypto nad Wisłą ;)
Mam więc nadzieję, że i nasi autorzy, i inwestorzy nie wystraszą się tych zmian w terminach, za które tak czy inaczej serdecznie przepraszam.

Prośba do autorów

Niektórzy z Was już przesłali pierwsze wersje prac i siedzimy nad tym, poprawiamy, kombinujemy. Im kto wcześniej prześle, tym więcej będę miał dla niego czasu. Ale bez paniki! Są jeszcze dwa tygodnie na napisanie i wysłanie do mnie emailem wstępnej wersji (deadline mija z końcem miesiąca), a potem dwa tygodnie na dopracowanie tekstu.

Damy radę ;)

Przypominam, prace wysyłamy emailem, a NIE publikujemy na Steemicie!! 



Nowa lista autorów i sponsorów:


Autorzy: 

Sponsorzy (według kwot, potem alfabetycznie): 

Posty konkursowe: ok. 11 STEEM  

Razem ok. 275 STEEM


Regulamin  2. edycji konkursu tu. (przed poprawką terminów)

Grafika stąd.


Sort:  

Dorzucam również 10 STEEM :) I TRZYMAM KCIUKI!

Serdecznie dziękuję :))

I jak zwykle dodam: a może chcesz także coś napisać?

Według mnie nie ma co na siłę starać się przyspieszać konkursu. Niby kwiecień 2019 wydaje się odległą datą, ale warto poczekać, by każdy miał szanse zdobyć te pokaźne nagrody. A i tak ten czas szybko zleci.

Dzięki za takie podejście :)

Kto wie, może w kwietniu ta stara legenda o SMT okaże się prawdziwa i taka nagroda za 150 STEEM to będzie już jakiś mały tysiączek USD ;)

A o tym też pomyślałem, ale nie chciałem zapeszać :)

W tym tygodniu się wezmę za pisanie. Pomysł na tekst mam, część materiałów mam, więc zostaje tworzenie i poprawianie.

trzymam kciuki :)

Rzucam 10 Steem :) Rozumiem, że na konto @steemit-polska?

dziękuję serdecznie :))) Tak, @steemit-polska.

A pisać nie chcesz? ;)

doślę za tydzień bo muszę power-down zrobić, jakby mi wyleciało z głowy bardzo proszę o ping na chacie!!!

za mało czasu, jestem w duuużym tyle z postami ogólnie :)

spoko :)

Jesteś w tyle z postami? A co to takiego? ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61482.47
ETH 2990.09
USDT 1.00
SBD 3.67