Pl-publikacje 2. Nasza oferta artykułów dla magazynu I Love Crypto

in #polish5 years ago




Zanim podam autorów i artykuły, które - na podstawie punktacji jurorów - prześlemy redakcji magazynu I Love Crypto (ILC), kolejny rzut oka na postęp prac. Znów jesteśmy krok do przodu:

  1. Wstępne rozmowy z magazynem I Love Crypto (ILC)
  2. Poszukiwanie autorów i sponsorów
  3. Pisanie artykułów konkursowych
  4. Korekta literacka    
  5. Selekcja wewnętrzna: wybieramy najlepsze artykuły, które chcemy zaproponować do publikacji w ILC
  6. Korekta merytoryczna ←TU JESTEŚMY!
  7. Selekcja zewnętrzna: ILC wybiera teksty do opublikowania u nich (mam nadzieję ;)
  8. Publikacja wszystkich 11. artykułów na Steemicie
  9. Otwarte głosowanie dla wybrania zwycięzców konkursu
  10. Ogłoszenie wyników i wysłanie nagród

A teraz już “odszyfrowane” wyniki głosowania. 


Wyniki


Dwa teksty uzyskały po 12 punktów i bezdyskusyjnie zakwalifikowały się do naszej oferty. Były to: @kusior “Steem – socjologiczny fenomen” i @barbarossastudio “Chcę pieniędzy za moje lajki!”. Obu autorom bardzo serdecznie gratuluję zwycięstwa w I części konkursu!


Większość jurorów sugerowała mi, aby z pozostałych artykułów odsiać te słabsze, natomiast z tych wyżej ocenionych wysłać do redakcji dodatkowe teksty: aby dać ILC jak największy wybór. Zdecydowałem się zatem zaproponować ILC także teksty z punktacją 11 i 10 punktów. 


11 punktów zdobyły artykuły:

@marcon Po co komu Steem? Czyli jak straciliśmy Internet 2.0

@assayer Blokczejn i światopogląd

@veggie-sloth Nie być jak Facebook


10 punktów zdobyły artykuły:

@bowess Gramy w Steem?

@rolsonpatison Era pionierów. Chcielibyśmy się przedstawić…


Dlaczego wysyłamy aż 7 artykułów?


Do redakcji I Love Crypto pójdzie aż 7 artykułów, wraz z punktacją. Jest to o wieeeele więcej, niż planowałem na początku. Oceny naszych jurorów były jednak bardzo różnorodne i nie wyłoniła się żadna zdecydowana czołówka, która by wyraźnie zdominowała konkurs. Wszystkie różnice u góry tabeli są zaledwie jednopunktowe. W tej sytuację postanowiłem wysłać więcej tekstów.
Muszę jednak uprzedzić autorów, że nie mam pewności, z jak dużą częścią naszej oferty ILC rzeczywiście się zapozna. Być może przeczytają tylko najlepszych 5, a może tylko najlepsze dwa? To już nie zależy od nas. (Będę ich oczywiście namawiał do przeczytania wszystkich 7).
Chciałem również bardzo, bardzo podziękować autorom i autorkom nie zakwalifikowanych tekstów. Rozrzut opinii jurorów był tak duży, że także w Waszej grupie pojawiły się najwyższe oceny, 3-ki. Jest zatem jak najbardziej możliwe, że w ostatecznym finale konkursu - gdy głosować będą wszyscy polscy Steemianie, a w grę wejdą nagrody finansowe - Wasze teksty spokojnie powalczą o miejsca na podium!


A teraz jeszcze poprawki merytoryczne...


Autorom i autorkom zakwalifikowanej 7ki jeszcze dziś lub jutro dostarczone będą poprawki merytoryczne @noisy -ego. Bardzo proszę, abyście je wprowadzili i odesłali poprawione wersje do mnie w formacie docx lub w tekście emaila (nie w pdf.).Podajcie w tytule e-maila cztery informacje: plpubl2 - nick autora - tytuł artykułu - i słowa wersja ostateczna. (Mam już tyle konkursowego materiału w skrzynce, że takie standaryzowane nazewnictwo zabezpieczy mnie przed wysłaniem do ILC którejś ze starych wersji…).
Ponownie mocno sugeruję Wam ostatni, spokojny przegląd tekstu pod względem stylu, gramatyki, literówek itp. Prawie wszyscy jurorzy sygnalizowali mi, że teksty zawierają liczne drobne potknięcia. Nasze jurorki @grecki-bazar-ewy i @rozku są gotowe pomóc zainteresowanym autorom, przesłać notatki, odpowiedzieć na pytania itp. Skontaktujcie się z nimi. Obu Paniom z góry dziękuję!
Czasu na dopracowanie tekstów nieoczekiwanie nam przybyło, ILC dołożyło nam jeszcze dwa tygodnie, może nawet więcej. Chciałbym więc dostać Wasze w-100%-doszlifowane 7 tekstów około 15-go listopada. Warto się na koniec mocniej przyłożyć do pracy. Redakcja ILC wydaje się bardzo zainteresowana naszą ofertą i przychylna, a zatem szanse na publikację są w tej edycji stosunkowo duże. (Chcemy dobrze wypaść także po to, aby ich zachęcić do współpracy w przyszłości).

Poprawki merytoryczne otrzymają także (w drugiej kolejności) autorzy nie zakwalifikowani, aby mogli poprawić swoje teksty przed ich publikacją na Steemicie za kilka miesięcy, gdy będziemy zaczynać ostatnie etapy konkursu. 


Na koniec jak zawsze aktualny “raport kadrowy i kasowy” konkursu  ;)


Autorzy (alfabetycznie): 

@angatt

@assayer

@barbarossastudio

@bowess

@fervi

@jacekw

@kusior

@marcon

@rolsonpatison

@veggie-sloth

@zwora


Sponsorzy (według kwot, potem alfabetycznie):  

@mmmmkkkk311 - 100 STEEM

@albakerki - 50 STEEM

@jacekw - 50 STEEM

@sp-group - 31 STEEM

@jakipatryk - 20 STEEM

@assayer- 10 STEEM

@bowess- 10 STEEM

@cardboard - 10 STEEM

@lukmarcus 10 STEEM

@saunter 10 STEEM

@sisters 10 STEEM

@wadera - 10 STEEM

@bartheek - 8 STEEM

@anna.urbanska - 5 STEEM 

Posty konkursowe: ok. 33 STEEM  

RAZEM: ok. 367 STEEM    



Grafika konkursowa stąd.

Sort:  

Och, bałem się że będę zamykał stawkę i modliłem się żeby chociaż być przedostatnim, a tutaj I miejsce wraz z @kusior, też chciałbym aby odszyfrowano autorów bo nie wiem czy jestem J czy G :P

To akurat sam jestem w stanie rozszyfrować - wrzuć tytuł swojego artykułu to Ci powiem :-)

Gratulacje :)

Wow, tego się nie spodziewałem... Myślałem, że mój tekst jest zbyt mało techniczny, by zdobyć aprobatę jury. Mega się cieszę i dziękuję wszystkim, którzy na mój artykuł głosowali, wszystkim sponsorom za wspieranie tej świetnej inicjatywy.

A szczególne podziękowania chciałbym przekazać Tobie, drogi @assayer. Nie tylko za organizowanie tego konkursu, nie tylko za cenne uwagi i poprawki do mojego tekstu, ale przede wszystkim za zmotywowanie mnie do pisania :D

Czekam na merytoryczne poprawki od @noisy i w najbliższy weekend postaram się doszlifować swój tekst.

Trzymam kciuki za to, by nam się udało przebić jakimś tekstem do magazynu! Chyba widać wyraźnie, że to tak naprawdę praca bardzo dużej społeczności, by choć jeden artykuł mógł za pośrednictwem I Love Crypto dotrzeć do pokaźnego grona pozasteemowych odbiorców.

Tak, zgadzam się z tym na końcu, z odrobiną satysfakcji - ten konkurs to dość sprawna maszyna społeczna w świecie naszego Steemitowego polish ;) Czy jednak jej siła wystarczy, aby się przebić do ILC?

Niedługo będziemy wiedzieli...

Congratulations @assayer! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 4000 upvotes. Your next target is to reach 5000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest³ - SteemitBoard Contest Teaser
The new Steemfest³ Award is ready!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Chyba dla porządku należało by rozszyfrować wszystkie teksty. Co o tym sądzisz?

Zasatanawiam się, czy to konieczne. Rozszyfrowanie oznaczałoby pełne ujawnienie także tego, kto na kogo i jak głosował (a część jurorów poprosiła mnie, aby tego nie robić), a także ujawnienie, kto zajął najniższe miejsca (co nie jest zbyt przyjemne dla tych autorów).

Konieczne nie jest, ale w imię transparencji jest moim zdaniem wskazane 😛

Jeśli autorzy, którzy nie awansowali i mogą mieć wątpliwości będą się tego domagać, to rozszyfruję.

Nadal oczekuję na korektę merytoryczną, przepraszam zainteresowanych za opóźnienie.

15ty za chwilę, więc oczywiście autorzy będą mieli więcej czasu na wprowadzenie poprawek. Mam obiecaną korektę dziś lub jutro, więc powinniśmy to zamknąć wreszcie i wysłać....

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34