Tak się nie robi, Ewa.

in #polish6 years ago (edited)

Wiecie o kim piszę? tak tak, dobrze zgadujecie, o Ewie z greckiego bazaru.

Przeglądam sobie fb, czasami wynajduję jakieś ciekawostki, zdjęcia.
Na profilu znajomego znalazłam zdjęcie, które natychmiast wrzuciłam na priv Ewie.

zakintos.jpg
Z pytaniem, czy zna to miejsce.

I wiecie co odpisała?
"Oczywiście, Zakyntos".

Dacie wiarę, żeby tak od razu zgadnąć!

"To ja wyszukuję trudne zagadki, których nie masz prawa rozwiązać bez błagania o podpowiedź, a Ty od razu WIESZ? Napiszę posta z pretensjami, zobaczysz" tak jej odpisałam na czacie wyrażając święte oburzenie.

-Chciałaś mnie sprawdzić jednym słowem?
-A jak....
-Czyli będziesz pisać o Grecji?
-O jakiej Grecji? O pretensjach do ciebie ...

Napisała mi jeszcze, żeby mnie dobić, że to bardzo znana plaża z tym wrakiem na piasku.
Dziwne, taka znana, a ja jej nie znam :)

A wczoraj jeszcze steemit zwariował, odbiło mu wręcz.
Nawet ja to zauważyłam, zupełny lajkonik w te klocki.
Pokomentowałam w poście astromaniaka, który pisał o konieczności upvotowania postów, żeby nie marnować vota, dać 10 votów.
Odpisałam, że się staram dawać 10 votów, czasem się rozpędzę i leci 15, ale trudno.
Tego dnia oddałam swoje chude vociny na bodajże 8-9 postów, chciałam zerknąć na profil, ile mi zostało.
I co widzę?
0 votes made today.

Jakie zero???? 9 powinno być? Zwłaszcza, że 88,1% było przy gębie w nawiasie, czyli moc zeszła, a votów 0. Nosz kurde, steemit oszalał. Ale jak, voty zeżarło?

Nie zeżarło - było 00:18 na zegarze.

Poza tym w domu wszyscy zdrowi.

zdjęcie pixabay.

Sort:  

Potwierdzam - bardzo znana plaża. Nigdy tam nie byłem ale bez wahania bym rozpoznał. Naprawdę często się trafia w internetach :-P.

Ale Ewa mogła chociaż udawać, że się zastanawia, że ma na końcu języka, że no...jak jej tam
A ona nie, od razu zgadła. A ja tak się starałam :(

No dobra Ania... następnym razem bardziej się postaram :D
Sorki :P

No myślę :)

Byłem tam, bardzo znane miejsce. Zatoka wraku a w środku nawet malutkie graffiti z polski :P W to miejsce pływają wycieczki, chyba, że wynajmiesz prywatnego przewoźnika, a są tacy :D Przez Steepshot wrzuciłem też kiedyś zdjęcie z sąsiedniej wyspy - Kefalonii, a w zasadzie z jaskini gdzie akurat tak się złożyło, że promienie słońca wpadały z góry tworząc przy tym niesamowity obrazek

Chciałabym kiedyś pojechać do Grecji i obejrzeć te wszystkie cudne miejsca. Ale póki co muszę wierzyć innym, że tam PIĘKNIE :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64418.55
ETH 3157.64
USDT 1.00
SBD 4.06