You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemitowa rodzinko, pomóżcie!!! Kryptotemat

in #polish7 years ago

Nie rozumiem, to co dowodu nie masz?
Kiedyś można było na Bittrex ale ostatnio coś się czepiają żeby weryfikować konta.
Polski BitBay musisz tylko poczytać do jakiej kwoty możesz bez weryfikacji, mam tam konto ale nie jest zweryfikowane, przed utworzeniem nowej strony w żabce można było wpłacić 2000zł. Teraz nie wiem jak jest, parę dni temu wpłaciłem tam Game. Handlować możesz ale nie wiem jak jest z wypłatami, ile bez weryfikacji można dziennie wypłacać

Sort:  

No nie mam, utknęłam tu na dobre, sama :(
No właśnie spróbuje z BitBayem, nie wiem, czy dobrze rozumuję, ale tam nie mają wpłat w funtach

Nie nie mają, przecież możesz poszukać na https://localbitcoins.com/country/GB i kupić za gotówkę lub przez bank a jak nie to dać ogłoszenie na jakiś portal
A nie możesz iść do konsulatu po nowe papiery?

No właśnie podpowiedz, jak mam kupione bitcoiny na coinbasie ( tam konto mam wpełni zweryfikowane) to mogę te bitcoiny przesłać na giełdę, czy muszę tam kupić za gotówkę?

Połączyli moje dokumenty z paszportem syna, a nie mam pozwolenia na wydanie mu dokumentu. Czekam na wyjaśnienie sprawy, muszą mi je w końcu wydać. Ale świadomość, że nie mogę się stąd ruszyć(już 4 lata), chwilami jest przytłaczająca. Więc aby się nie dołować siedzę i się uczę wszystkiego co mogę, będę gotowa :))

Bitcoiny normalnie z tamtad na bitbaya mozesz przelewac. I dzieki za rejestracje

;) to ja dzięki, pozdrawiam

Zarejestruj się na BitBay i możesz spokojnie przelać BTC na giełdę nie musisz kupować za gotówkę, tylko poczytaj jak jest z wypłatami dla osób niezweryfikowanych. Ja mam nie zweryfikowane jeszcze ale mi się nie śpieszy, przelałem tylko dlatego że Bittrex blokował konta, akurat mi nie zablokował, kiedyś sprawdzę ile mogę dziennie wypłacić. A jak Ty się doczytasz to daj znać ile można

Nie dodał się post,
ostatnio wyczytałam, że na BitBayu weryfikacja jest konieczna po przekroczeniu wpłat/wypłat w wysokości 15000 USD rocznie

No widzisz, to już jest parę groszy to działaj dziewczyno. Powodzenia

Interesuje Cie moze platforma exp asset? Jakbyco daje refa i sluze pomoca http://expasset.com/affiliate/pl/7116/top
Polska firma kontakt jest

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64550.89
ETH 3156.32
USDT 1.00
SBD 4.30