Ponad 500 obserwujących, Wielkie dzięki, Wam wszystkim

in #polish6 years ago (edited)

image.png


Witajcie i dziękuję Wam wszystkim. Jakiś czas temu przekroczyłem
500 obserwujących, mojego nazwijmy go bloga. Jestem na Steemit od sierpnia, od razu polubiłem tą platformę, są ciekawi ludzie i ciekawe posty.

Od mojej rejestracji na portalu naskrobałem już ponad 3450 postów, wliczając w to komentarze. Na samym początku, nie wiedziałem o co chodzi w tym portalu, ale z każdym kolejnym postem i komentarzem było coraz lepiej.
Chcę podziękować wszystkim, którzy wspierali mnie od samego początku.

Moje posty są przeważnie o muzyce, pod dwoma, nazwijmy to tytułami.
"Ciężkie Granie" gdzie opisuję jakiś zespół lub dwa w jednym dłuższym wpisie.
I drugi to "Moja muzyka" tutaj wstawiam całe albumy i utwory zespołów, które w jakiś sposób wpłynęły na moje życie.
Podoba mi się to że za jakiś czas będę miał u siebie wszystko czego słucham, nie będę już musiał przeszukiwać Youtuba, żeby znaleźć jakiś utwór, tylko wejdę na swój profil i wszystko będzie.

Jeszcze raz Wam wszystkim dziękuję, za to że mnie wspieracie. Za oddane głosy i komentarze, co bardzo cieszy i napędza do pisania kolejnych postów.

Wielkie dzięki gdyby nie Wy, to by mnie tutaj nie było. Pozdrawiam

Na koniec jeszcze jeden kawałek, który już tutaj wrzucałem, od tamtej pory ten utwór kojarzy mi się z platformą Steemit.


PAIN - 'Follow Me' feat. Anette Olzon


Dzięki Wam wszystkim za wsparcie. Pozdrawiam

Sort:  

Mnie brakuje 200 do Twoich 500, ale spoko, wszystko przede mną. Gratulacje.

Też nie dawno miałem 200 obserwujących, już mam 500, nawet nie wiem kiedy to zleciało, powoli i Ty dobijesz do 500 i więcej.

Brawo Andrzej! Życzę wielu dalszych sukcesów :)

Dzięki, Tobie również

Bravo Ty!😀 ja mozolnie dobijam do 500. Wiadomo dlaczego😀 Pozdrawiam!

Powoli do przodu, życzę powodzenia

Dzięki, i wzajemnie, no i oczywiście gratuluję pierwszej 100 na dniach.

brawo brawo oby tak dalej

Dzięki, będę dalej to robił i starał się jak najlepiej.

Gratulacje, życzę dalszych sukcesów :)
Tym wpisem zainspirowałeś mnie :) Nie pomyślałem o tym, aby potraktować swe wpisy jako swego rodzaju bibliotekę muzyczną, która po jakimś czasie stanie się zbiorem ulubionych kawałków i klipów muzycznych :)

Dzięki bardzo. A widzisz, już czuję że masz jakiś pomysł. Dlatego wstawiam tylko to co jest dla mnie ważne, nie chcę zaśmiecać niepotrzebnymi wpisami swego konta, tylko dla głosów i paru dolarów. Z przyjemnością mi się pisze kolejny post, a i powoli grono odbiorców się powiększa. Pomyśl, po roku lub dwóch, gdyby udawało się co dzień jeden post wstawić, jaka będzie biblioteka. Chcę naprawdę mieć wszystko w jednym miejscu, u siebie.

500 obserwujących to piękny wynik, ale bibliotekę jaką stworzyłeś to świetny Twój sukces. Masa pracy w to włożona, tym większa satysfakcja. Duuuuuuuużo jeszcze przede mną. Gratuluję i pozdrawiam.

Dzięki bardzo. Powoli do przodu i też to osiągniesz. Sama przyjemność pisać te posty i przy okazji przypominam sobie muzykę z młodości. Super sprawa.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64104.40
ETH 3148.52
USDT 1.00
SBD 4.25